Douglas - Konsultanes neprofesionālisms
Kolēģi darbvietā mīļi apsveica dzimšanas dienā un uzdāvināja Douglas dāvanu karti. Priecīga devos tai pašā vakarā iztērēt. Kad norēķinājos par izvēlētajām precēm, karte nedarbojās vai bija kāds cits iemesls, bet konsultante netika galā un vismaz piecas reizes man jautāja, vai karti es neesmu jau izlietojusi, pagāja laiciņš kamēr viņa saprata kā jāatprečo dāvanu karte un visu šo laiku uzdeva šos muļķīgos neprofesionālos jautājumus, kad es esmu dabūjusi karti, vai neesmu jau iztērējusi, pārējie pircēji un konsultanti skatās, situācija liek slikti justies, prieks par dāvanu, pirkumu un dzimšanas dienas oms sabojāts. Jāmāk apkalpot un jāmāk komunicēt profesionāli, vai vnk paklusēt kamēr saprot situāciju. Douglas viens pircējs zaudēts.
Labdien, Anna!
Atvainojamies par radušos situāciju! Diemžēl, nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai varētu precizēt radušos situāciju.
Lūgums sazināties ar mums epastā – [email protected] atsaucoties uz šo sūdzību un norādot veikalu, kurā notika šī situācija.
Pievienot komentāru