www.sudzibas.lv Discover.lv Ļoti slikts un uz klientu neorientēts serviss

Discover.lv - Ļoti slikts un uz klientu neorientēts serviss

Ļoti slikts un uz klientu neorintēts serviss
1)Paaugstina cenas pēc preces pasūtīšanas
2)Izvairās no preces saņemšanas uz vietas discover.lv ofisā (Iespējams tādēļ, lai klients nevarētu pārbaudīt preces atbilstību aprakstam un to nekavējoties atgriezt, izvairoties no mūžīgajiem garantijas remontiem)
3) Īsi pirms ierašanās pēc pasūtītās preces informē par pārdošanu citam klientam, kas liek tomāt par 2.punktā izteikto aizdomu patiesumu.

K

Komentāri (2)

Dainis 05.01.2018

Aprakstīšu jums kā darbojas interneta veikali, cena tiek paaugstināta jo viņu ''veikalā'' ir tik daudz preču, ka viņi nevar izsekot līdz, kā mainās cenas pie piegādātājiem, pārdot preci zem pašizmaksas viņi nevar (interneta veikalu uzcenojums parasti ir 1 eur :D) vai arī pelna uz piegādi, kādu attieksmi jūs gaidāt?
Nevarat saņemt uz vietas, jo interneta veikalam iespējams nemaz nav fiziska ''veikala''
Pārdod citam klientam jo noteikti neveicāt priekšapmaksu, vai arī pa vēlu atbraucāt pakaļ.
Ja jūs pērkat cenu, nevis pakalpojumu, kādu jūs attieksmi sagaidāt?

K Kārlis25 05.01.2018

Paldies par ieskatu mazo interneta veikalu biznesa modelī Latvijā. Pēc cenas paaugstināšanas vairs jau netika pirkta preces cena, bet nu jau pakalpojums/serviss.Viens no preces saņemšanas veidiem lapā ir norādīts uz vietas ofisā, kas ļauj izvairīties no pārsteigumiem saņemot no kurjera preci, kas ir neatbilstoša tehniskajai specifikācijai vai bojāta (kas var gadīties "veikalā" kurā ir tik daudz preču, attiecībā pret preču menedžeriem un loģistikas darbiniekiem, kas fiziski nespēj izsekot piegādātāju cenu izmaiņām vai pasūtītajam preces modelim, tās stāvoklim, pirms nodošanas kurjeram piegādei), tādejādi izvairoties no laikietlpīgā atgriešanas, bojājuma pierādīšanas procesa vai preces nodošanas garantijas remontā vēl pirms preces lietošanas. Turklāt ar veikala menedžeri vienojāmies par preces saņemšanu klātienē un datumu, bet liels bija pārsteigums, kad pāris dienas iepriekš pirms norunātās datuma, sazvanījos ar veikalu, lai noskaidrotu par iespēju saņemt preci ātrāk un tiku informēts, ka manis pasūtītā prece jau ir pārdota citam klientam, kā arī paziņoja aptuvenos datumus, kad prece atkal varētu parādīties noliktavā, kas liek domāt, par uzņēmuma iespējamo rīcību attiecībā pret klientu bojātas preces sakarā. Priekšrocības iepērkoties internetā - mazāka cena un ietaupītais laiks, bet šajā gadījuma nesaņēmu nevienu, izņemot drausmīgu servisu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes