LV RU

Discover.lv

Pasūtījām ledusskapi, pirmaja diena zvana no veikala un saka, ka atvedīs tās dienas vakarā, vai ja nevarēs, ta nakamaja diena zvanīs un sarunāsim. Protams neatveda. Nākamajā diena uzzinu, ka viņi nevar nodrošinat divus kurjerus, kas ledusskapi uznesīs, labi sarunaju - otrs cilvēks, lai ir majās pie manis norunātaja laikā. Šamie neatved un zvana, ka pirmdien 100% būs. Nu ko nolemju, ka pagaidīšu pirmdienu, ja neatvedīs tad vienkarši pasūtu no cita veikala Laiks pa velti nomests zeme, meģinajumu esmu nokavejis. Otram cilvēkam ar laiks iztērēts.Pienak pirmdiena Sarunāts tiek 17-19 Es atkal sarunaju otru nesēju, gaidam, 19.00 vēl nav nekādu zvanu, pēc paris minūtēm nodomajam, ka nebūs un dodamies prom. Es vēl ceru paspēt uz mēģinajumu, gaidu jau pieturā autobusu. Un kas man zvana? Kurjers. Saku, lai gaida, tikmer sazvanu otru nesēju. Dodos atpakaļ uz mājām, tur ar vecu busiņu kurjers piebraucis. Ok, nokārtojam visas papīru lietas, a tur viltīgi, garantiju solīja 10 gadi, a ierakstīts nekas nav. Es nav muļķis un saku, lai aizpilda līdz galam garantiju. Šamais grib rakstīt, ka divi gadi. STOP! Mājaslapā bij 10 gadi. Ok šamais ieraksta. Pa to laiku ierodas otrs nesejs un pēc visa lielā čakara beidzot ledusskapis ir mājās.Cena jau laba, bet jar lielu mantu piegādāšanu uz mikrorajoniem šim veikalam ir problēmas.Atvainojiet par daudzajām izlaistajām garumzīmēm, neesmu pieradis pie jaunās klaviatūras :D

Komentāri (2)

A Arturs 25.01.2011

Vienkārši Tev bija slikta diena Edžiņ, man ar šitiem puikām ir ok sadarbība sanākusi. Protams neraklamēju .(bet tiko pamanīju ka šis ir rakstīts 2007g.) pagājis ir jau 4 g. nu tad jāsaka, ka jamiem attieksme ir mainījusies, jo no viņiem tikai 2 gadus iepērkos.Ja vēl līdz šim ir izturējuši konkurenci tad lai veicās arī turpmāk.

E elinjuka 08.02.2012

Piedod Arturčik, bet šitie puikas savu attieksmi nepavisam nav mainījuši, un uz pasūtījuma apstiprināšanu/ neapstiprināšanu ir jāgaida neadekvāti ilgi, un attieksme zvanot ir pat ļoti nelaipna... būtu jāpamācās tiem puikām par attieksmes maiņu, jo tā lojālus klientus iegūt grūti.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes