LV RU

Discover.lv

Pilnīgi sviestaina attieksme pret klientu!!!Interneta veikalā www.discover.lv veicu pasūtījumu. neko gan nevaru teikt par operativitāti, jo pasūtījumu saņēmu jau tās pašas dienas vakarā, tomēr samulsināja sekojošais: Savā mājas lapā uzņēmums norādīja, ka pasūtot preci ?Airēšanas trenažieris Oxford? + DĀVANĀ tiek saņemti stilīgi WILSON aproči! Diemžēl šādu dāvanu nesaņēmu. Nieks, protams, - bet tomēr vilšanās sajūta paliek! Protams, ka nepasūtīju jau šo preci dēļ šiem apročiem , un tomēr............. Tāpat mājas lapā bija atrodama sekojoša informācija: Piegāde Rīgas robežās - Preču piegāde Rīgas robežās, ja pirkuma pirkuma vērtība ir virs 50 Ls un svars nepārsniedz 40 kg ir bezmaksas!* Dzīvoju Rīgā, un pirkums nepārsniedza 40 kg. , tomēr man gan par piegādi darbinieks pajautāja LVL 1,50. Protams J, ka viņam nebija ko izdot, un tā nu nācās šķirties no LVL 2. Un protams, ka par čeku varēju pat nesapņot JKaut arī nieks, nolēmu pajautāt kompānijai par šīm neizdarībām, un ko man kļūdainā latv.val atvainojās, un paskaidroja, ka laikam jau noliktavas darbinieki aizmirsa ielikt apročus, un ka paldies par informāciju par to, ka man "noslauca" 2LVL par ne par ko!!! Kā risinājumu piedāvāja pašai atbraukt un paņemt dāvanu, bet naudiņu protams ka nav iespējams atgūt!!! Sviests!!! Uz 'jautājumu, ka ja paši esat kļūdījušis, tad paši arī tagad vēlreiz sūtat tos apročus, atbildi gaidu vēl šodien :) . Tā lūk!!! Acīmredzot firmas pamatmotto ir: Ja santīmu pie santīma (no klienta izkrāpto) neliksi, pie lata netiksi!!! :)

J

Komentāri (2)

T theSantuks 27.01.2012

Mēs arī pasūtījām preci no discover.lv - televizoru! Attieksme izteikti kretīniska no šī kaktu kantora puses!
Viss sākās ar to, ka netiek reaģēts uz pasūtījumu veikšanu, netiek pārzvanīts, un pašam nākas zvanīt! Un vēlēk noskaidrojas, ka pasūtītajai precei ir pēkšņi piaugusi cena, kas nav bijusi norādīta mājaslapā - nu tāda pavisam neliela neērtība! Bet ar to jau viss vēl nebeidzas, jo ar piegādi viņiem ir vēl trakāk! Pasūtījumu veicot norādījām mums ērtāko piegādes laiku (kas ir pēc 18.00). Pēc plkst. 18.00 telefoniski mūs informēja, ka preci piegādās tās pašas dienas vakarā pēc kāda laiciņa! Nu ko, preci tā arī tajā vakarā nesaņēmām, bet plkst 23. piezvanīja un teica, ka preci diemžēl nevarēs piegādāt! Un solījās, ka atvedīšot nākošajā dienā!
Serviss, apkalpošana, piegāde it viss šajā kaktu kantorī ir vienkārši šausminošā līmenī. Pilnīgi un absolūti nekompetents kaktu kantoris! Neiesaku nevienam nepierkties šajā kaktu kanorī, ja negribat sabojāt savu nervu sistēmu!!!

D discover.lv 02.04.2012

Cienījamais lietotājs "theSantuks" lietotājs, ip adrese 84.237.204.100, saskaņā ar jūsu nepatiesiem komentāriem masu medijos t.s.k. interneta vietnē www.salidzini.lv un www.sudzibas.lv un LR civillikumu mūsu kompānija pret jums kā fizisko personu kuras darbības dēļ tiek nodarīts juridiskas personas reputācijas bojājums LR tiesā nodots iesniegums ar lūgumu izskatīt prasību par administratīvas lietas uzsakšanu un zaudējuma kompensāciju. Ar cieņu, Discover.lv administrācija.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes