www.sudzibas.lv Compensa Nevēlas izmaksāt atlīdzību, tādēļ izdomā arvien jaunas aizbildinājumus

Compensa - Nevēlas izmaksāt atlīdzību, tādēļ izdomā arvien jaunas aizbildinājumus

Pievienot sūdzību

www.sudzibas.lv Compensa Saprātīga termiņa neievērošana
Compensa - Saprātīga termiņa neievērošana
Maijā meita nejauši aplēja paziņas datoru, remontdarbnīcā secināja, ka remonts izmaksās pārāk dārgi, sasniedzot jauna datora cenu. Tā kā nelaimes gadījumu apdrošināšanā ir iekļauta arī civiltiesiskā apdrošināšana, mana mamma (apdrošināšanu meitai iegādājās viņa) vērsās Compensa, iesniedzām defektācijas aktu un datora īpašnieka pretenziju. Uzņēmums nevēlējās pieņemt šādu defektācijas aktu, piedāvāja datoru vest uz viņu autorizēto servisa centru Rīgā. Tā kā dzīvoju Valmierā, jautāju vai varu nest uz citu remonta darbnīcu, uz ko atbildēja apstiprinoši. Nosūtot viņiem otru defektācijas aktu, atkal sākās problēmas- īpašniekam dators bija dāvināts, tādēļ nebija iegādes čeks. Sekoja zvani manai mammai un aicinājums uz sarunu, tad sazinājās ar īpašnieku, vēlējās apskatīt negadījuma vietu un paņēma līdzi datoru uz "izmeklēšanu", liekot viņam justies bezmaz kā noziedzniekam 😀
Tā nu sapratu, ka vieglāk tomēr būs nopirkt pašai viņam vietā jaunu datoru, tomēr jau 2 mēneši pagājuši, bet rezultāta nekāda. Esmu samaksājusi par apdrošināšanu, datora apskati 2 remonta darbnīcās, klaviatūras nomaiņu (jo sākumā šķita, ka būs jāmaina tikai tā) un nu nāksies iegādāties arī jaunu datoru..

23.07.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Compensa Support Pārstāvja atbilde 24.07.2025

Paldies, ka dalījāties ar savu pieredzi. Mums ir patiesi žēl dzirdēt, ka šī situācija Jums radījusi neērtības.
Vēlamies norādīt, ka pēc apdrošinātāja veiktajām izmeklēšanas un informācijas pārbaudes darbībām, 7. jūlijā saņēmām ziņu no polises apdrošinājuma ņēmēja/apdrošinātā par vēlmi atlīdzības lietu atsaukt, tāpēc “Compensa” nevar turpināt lietas izskatīšanu.
Aicinām sazināties ar mums, ja nepieciešama papildu informācija vai palīdzība.

Ar cieņu
Compensa Vienna Insurance Group ADB Latvijas filiāle

L

Komentāri (1)

L Līga.U 24.07.2025

Protams, ka nācās atsaukt lietu. Padomājiet paši- cilvēks, kuram dators tika sabojāts, piekrita gaidīt apdrošināšanas atlīdzību, nelika pirkt vietā datoru uzreiz. Apdrošināšana nepieņem 2 dažādu firmu defektācijas aktus, sūta pie datora īpašnieka izmeklētāju, kurš stāsta par gaidāmo lietas izmeklēšanu, radot sajūtu, ka īpašnieks ir krāpnieks, jo dāvinātajam datoram nav iegādes čeka.. Pagājuši jau 2 mēneši, kopš datora sabojāšanas, visu laiku no Compensa puses aizbildinājumi, jaunas prasības utt. Tā nu datora īpašnieks paziņoja, ka nevēlas vairs nekādu kontaktu ar šo apdrošinātāju, nevēloties vairs justies kā krāpnieks, jo tomēr šajā lietā ir cietušais un uzstāja, ka vēlas jaunu datoru, sabojātā vietā pēc iespējas ātrāk, savādāk vērsīšoties policijā par datora sabojāšanu. Tā nu nācās atsaukt atlīdzības lietu, lai apdrošinātājs vairs neturpinātu šāda veida komunikāciju ar datora īpašnieku un apsvērt datora iegādi pašai.
Līdz šim visiem vienmēr biju ieteikusi Compensa, kā labu apdrošinātāju, bet turpmāk ieteikšu no šīs firmas izvairīties. Briesmīga attieksme.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes