Compensa - Attieksme, serviss, problēmu risināšana
Ja jums būs iespēja kaut kad uzsākt sadarbību ar Compensa apdrošināšanu, tad lūdzu nedariet to. Man 6 gadi ir kasko citā kompānijā un nevienas problēmas, bet vēl vienu a/m es biju spiests apdrošināt pie Compensa. Nevarat iedomāties kā es tagad nožēlo. Ar jums runās kā ar noziedzniekiem, pēc 90. Gadu stila, mēģinās piedraudēt. Problēmu risināšana 5 dienu laikā? Ha ha ha... Mēnesis caurī un ja jūs paši nezvanīs tad arī neko neuzzināsiet. Izmēklētāji ir pilnīgi neadekvātie... Gribētos ar visiem uzvārdiem šeit uzrakstīt, bet noturēšos. ! Brokeri protams ļoti laipni runā, bet viņi neko nelemj. Kad tu tiec līdz īstajiem darboņiem, tad atklājas patiesība. Visiem saviem radiem un draugiem pēc iespējas ieteicu nesaistīt savu dzīvi ar compensa, un visiem kas izlasīs šo arī...
Labdien!
Mēs saviem klientiem vienmēr cenšamies nodrošināt vislabāko servisu, tāpēc uzklausām dažādus viedokļus un pievēršam uzmanību ikvienam pieredzes stāstam. Taču šajā gadījumā anonīmā pretenzija ar netiešiem un emocionāliem pārmetumiem neļauj mums spriest par atgadījumu pēc būtības. Tāpat nav saprotams klienta apgalvojums “biju spiests apdrošināt pie Compensa”. Tas, pie kura apdrošinātāja iegādāties KASKO polisi, ir ikviena brīva izvēle.
Šajā gadījumā arī klienta lēmums nestāstīt neko konkrētu un uzvārdu noklusēšana nenāk par labu nevienai no pusēm. Mums kā pakalpojumu sniedzējam ir svarīgi skaidri zināt, kas un kā noticis. Ja klientam ir bijusi nepatīkama pieredze, ja nav apmierinājis kāds no mūsu sniegtajiem pakalpojumiem vai arī sarūgtinājusi darbinieku rīcība, lūdzam droši sazināties ar Compensa kontaktu centru pa tālruni 8888 vai e-pastu [email protected], lai varam notikušo izskatīt. Sūdzību var iesniegt, arī aizpildot pieteikuma anketu https://www.compensa.lv/sudzibu-izskatisanas-kartiba-privatpersonam/
Ar cieņu
Compensa Vienna Insurance Group ADB Latvijas filiāle
Komentāri (2)
Paldies par ieteikumu.
Compensa laikam nav tā labākā, spriežot pēc sūdzībām.