www.sudzibas.lv CityBee Slikts serviss

AtrisinātaCitybee - Slikts serviss

Citybee savas mobilās lietotnēs nepilnības un maldinošas informācijas izraisītās sekas parliek uz saviem klientiem.
14. Jūlijā biju atstājis citybee mašīnu rimi Biķernieki stāvvietā, mobilajā lietotnē šī zona ir atsevišķi izdalīta kā atļautā automašīnas atstāšanas zona.
Pēc mēneša 17. Augustā atnāca ziņa no citybee par to, ka mašīnai tika uzlikts sods un tagad es esmu citybee parādā 25 eur.
Biju rakstījis citybee par šo, ka kā tad šajā gadījumā jārīkojas klientam. Citybee atbildēja ka autostāvvieta bija jāapmaksā, bet uz cik ilgu laiku jāveic apmaksa. Piemēram, klients veic apmaksu uz diennakti (24h * 2 eur = 48 eur) , un nākamais klients pa šo laiku nepaņems mašīnu, tad sods tik un tā tiks uzlikts. Šajā gadījumā šai zonai nevajadzētu būt atļautai, jo ja par jebkādu ilgu periodu tiks veikta autostāvvietas apmaksa, pastāv iespēja ka sods tik un tā tiks uzlikts, un citybee atkal savu paviršību uzliks uz klientu, liekot apmaksāt sodu.
Tādā veidā citybee ar savu paviršu informācijas uzturēšanu parliek saņemtos sodus uz saviem klientiem.
E-pasta ziņu apmaiņa ar citybee atbalstu nekur nēatveda. Pēc e-pastu sarunas zvanīju citybee klientu atbalstam. Klientu atbalsts uzklāsīja un teica ka nodos šo informāciju izskatīšanai menedžerim un tuvākajā laikā atbilde tiks sniegta, tā pagāja nedēļa. Es vēlreiz zvanīju klientu atbalsta kur teica to pašu ka tuvākajā laikā atbildēs. Pēc otrās vēršanās pagājusi pusotra nedēļa, un atbildes joprojām nav.

Nevienam neiesāku izmantot citybee sniegtos pakalpojumus, jo iestājoties līdzīgai situācijai, problēma netiks risināta, un pēc tam vispār sāks ignorēt.
Ja jūs izmantoja citybee pakalpojumus, iesaku pārstāt, un labāk izmantot konkurentu carguru vai fiqsy pakalpojumus.

07.09.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Sūdzība veiksmīgi atrisināta sabur 07.09.2021

Sūdzību biju atstājis šeti, facebook un google. Facebook CityBee Latvia tika sniegta atbilde.

CityBee Latvia
Bzz 🐝
Gribētu ļoti atvainoties - šī ir mūsu kļūda. Klientu serviss nemeloja - lieta tika nodota tālāk izskatīšanai un tā arī tika izskatīta, lemjot, ka stāvvietas uzturētāji sodu uzlikuši pilnīgi nevietā, jo tur oficiāli ar Rimi saskaņota ir mūsu zona. Sods 100% tiks dzēsts. Papildus sazināsimies privāti, taču vēlreiz gribētu atvainoties par nesekmīgo komunikāciju no mūsu puses - tas nav tas, kā lietas parasti kārtojam 😞💔

S

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes