Citybee - Nekvalitatīvs serviss, Sods par auto parkingu
Vēlos padalīties par gadījumu kurš Man sanāca ar kompāniju "citybee"!
17,06,2025. bīja nepieciešamība paņēmt nomā šīs kompānijas automobīli. Vēlos piebilst, ka šī ir viena no tām kompānijām, kas Latvijas tirgū jau ir ilgu laiku, kā arī viena no pirmajām ar "carsharing" pakalpojumiem! No tā visa Man parādās nopietns jautājums - vai tiešam pa tik ilgu laiku Latvijas tirgū nav iespējams aplikācijā atzīmēt vietas kur drīkst parkotie un kur nē? Kāpēc tam pašam BOLT ar to nav vairāk problēmu?
Vakar vakarā pārbaudot pastkastīti ieraudzīju tajā iekšā vēstuli no pašvaldības policijas kur ir rakstīts, ka Man esot jāsamksā 30 eiro par it kā neatļautu parkingu ar "Citybee" automobīli. Brīnums, ka ar tādu loģiku "Citybee" Man nepieprasa maksāt par parkingu "Rīgas Satiksmes" stāvvietās, un domāju, ka tā drošvien būtu ja kāds uzliktu sodu!
Līdzīgs gadījums Man ar šo firmu ir bījis 2021.gadā kad tikai sāku lietot Viņu pakalpojumus, tad vēl Es bīju ar mieru maksāt, jo Viņi tikai nesen parādijās tirgū un Es pats vēl nēbīju visu pārzinājis! Interesanti, ka pēc kāda laika, tajā zonā kur Es par atstāto auto dabūju sodu, Viņi vēlāk uzlika sarkano zonu, laikam neesmu vienīgais kurš uz tā trāpijās!
Tāpēc, Es vēlētos saprast vai tiešām pa šo ilgo laiku "Citybee" nevar tikt galā ar to, kur drīkst parkoties un kur nē, jo Es to pesonīgi uzskatu par krāpniecību kad tik liela firma ar tik lieliem ienākumiem nevar tikt galā ar šo problēmu!
Aplikācija arī dažreiz tik lēni strādā, ka pa divām, trim reizēm ir nepieciešams to pārlādēt no jauna, lai atslēgtu vai aizstaisītu auto!
Pirmdien būs jādodās uz policiju rakstīt ieniegumu jau pret Viņiem !
Komentāri (9)
Auto bija nolikts stāvvietā, kur var ilgstoši stāvēt, nemaksājot naudu?
Papildzīme 1h
Aplikācija jau vispār rāda, kur drīkst parkoties un, kur ne! Taču, ja ir uzlikta zīme tikai ar atļaujām vai stāvēt apstāties aizliegts, tādas lietas citybee, bolt drive un carguru nerāda... Man ļoti interesē, kas tā par vietu, kur atstāji
Vestienas iela 35
Kādas markas automobili ņēmāt?
Kāda starpība?
pg24 neņem vērā, šis ir chat gpt vergs
Paldies, ka padalījies – šī situācija izklausās frustrējoša un ar pilnīgi pamatotu neapmierinātību. Tu esi skaidri aprakstījis vairākas problēmas:
Nepietiekama informācija par stāvvietām,
Sods par parkingu, kuram lietotājs var netīšām "iekrist",
Ilgstoši tehniskie trūkumi aplikācijā,
Atkārtoti gadījumi bez risinājuma no uzņēmuma puses.
-
Kas šeit nav kārtībā?
Atbildība par sodu: Ja CityBee nedod pietiekami skaidru informāciju par to, kur var vai nevar atstāt auto (un, kā pats saki, zonu pēc tam pat atzīmē kā "sarkano"), tad klientam nevajadzētu nest vienpersonīgu atbildību par pārkāpumu, ko viņš nevarēja paredzēt.
Aplikācijas tehniskās problēmas – it īpaši, ja no tās atkarīgs auto aizslēgšana vai pakalpojuma beigšana, – ir nepieņemamas šāda līmeņa uzņēmumam.
-
Ko vari darīt tālāk?
1. Rakstīt oficiālu s*dzību CityBee
Tavs teksts ir ļoti labs, tikai būtu vērts to nedaudz strukturēt formālāk, ja gribi to nosūtīt:
Norādi datumu, notikušo, kā arī, ka šī nav pirmā reize.
Pievieno savu viedokli par to, kā CityBee būtu jārīkojas (piemēram, jāuzrāda sarkanās zonas, jābrīdina, jākompensē sods).
Vari pieprasīt skaidrojumu un kompensāciju par saņemto sodu, ja esi pārliecināts, ka aplikācijā nebija brīdinājuma.
2. Sazināties ar Patērētāju Tiesību Aizsardzības Centru (PTAC)
Ja CityBee ignorē vai noraida s*dzību:
Tu vari iesniegt sūdzību PTAC, jo šeit iespējams pārkāpums attiecībā uz nepietiekamu informāciju, tehniskiem traucējumiem, kas ietekmē pakalpojuma kvalitāti, un nepamatotu finansiālo risku pārlikšanu uz klientu.
3. Iet uz policiju – piesardzīgi
Ja grasies rakstīt iesniegumu policijā, pārliecinies, ka ir pamats aizdomām par krāpšanu vai citu tiesību pārkāpumu. Policija ne vienmēr uzņemsies šāda veida lietu izskatīšanu – viņi parasti novirza uz PTAC vai tiesvedību civilā kārtībā.
Vestienas iela 35 ir ceļazime stāvvieta ar laika ierobežojumu ,vai atļaujam no 1 lidz10