www.sudzibas.lv CityBee Nenopietna attieksme pret klientu datiem

Citybee - Nenopietna attieksme pret klientu datiem

Veicot mašīnas rezervāciju, pēkšņi parādījās paziņojums, ka man jāpievieno autovadītāja apliecība savam kontam. Bet es to jau biju izdarījis, kad reģistrējos šim servisam.
Zvanīju uz atbalsta servisu, viņi nespēja paskaidrot šo situāciju. Teica, ka apliecība jāpievieno no jauna. Lūdzu, lai rakstiski paskaidro radušos situāciju. Neko neesmu saņēmis.
Citybee pakalpojumus pirms tam biju izmantojis vairākkārt un nebiju piedzīvojis tik nepatīkamu pārsteigumus.
Secinu, ka citybee ir pazaudējis manu domumentu digitālo kopiju un to nespēj pat paskaidrot.

16.11.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (3)

Good Intentions 16.11.2022

Varbūt pats pazaudēji? Grūti pa jaunu pievienot?

L Lokidreamsnake 16.11.2022

Varbūt sistēmas kļūdas dēļ izdzēsies, tāpēc nevar paskaidrot kas noticis vai ari kāds darbinieks bija ļoti neuzmanīgs.

A Ansis Balodis 05.01.2023

Ja būtu Tavas tiesības, nebūtu problēmu pielikt atpakaļ :)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes