Citybee - Krāpšana

Pagājušajā mēnesī man bija nelaimes gadījums (avārijas gadījums) , gadījās neveiksmīga situācija, tad pēc mēneša saņemu rēķinu par zaudējumu atlīdzināšanu. Apmaksāju šo rēķinu, bet firma Saka, ka naudu nesaņēmu. Kā to saprast? Nauda un viņi mani pameta, no manis tika izņemti, es visu nosūtīju precīzi uz norādīto bankas kontu. Sāku rakstīt atbalstam un zvanīt viņiem pa tālruni, viņi Saka, ka nauda nav atnākusi, neviens neko nezina. Nekur? (pievienoju pierādījumu) tas jau izskatās pēc krāpniecības. Atgādināšu rakstu, par kuru varu droši vērsties policijā. (1) par svešas mantas vai tiesību uz to iegūšanu aiz uzticības vai ar viltu (krāpšanu) soda ar brīvības atņemšanu uz laiku līdz trim gadiem vai ar īslaicīgu brīvības atņemšanu, vai ar piespiedu darbu, vai naudas sodu.

06.07.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no CityBee Support Pārstāvja atbilde 06.07.2023

Maksājums nekur nav pazudis. Mēs Jūsu profilu atbloķēsim, kad grāmatvedība būs Jūsu maksājumu atzīmējusi sistēmā.
Tas parasti aizņem līdz divām darba dienām kopš maksājuma izsūtīšanas brīža. Tiklīdz mēs saņemsim Jūsu maksājumu, mēs Jūs uzreiz informēsim un aktivizēsim Jūsu profilu.

D

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes