LV RU

CCC Baltija - Neatgriež naudu

Iegādājos apavus CCC Plazā. Savu iemeslu pēc vēlējos atgriezt apavus. Aiznesu tajā paša dienā.Pat neuzvilku tos. Apavus pieņēma, visus dokumentus uz vietas sarakstīja. Atsūta beigās vēstuli - izvēlieties citus apavus, somas vai čības, utt. Naudu nekādā veidā neatgriezīs. Tas viss balstoties uz pašu CCC Baltija iekšējiem noteikumiem, kas nav saistoši nevienam pircējam. Jāiet būs uz PTAC ar sūdzību.
Neatbalstiet ž... un neiepērcieties CCC veikalos.

C

Komentāri (3)

B bucins 03.02.2014

Piekrītu iepriekš rakst;itajam, jo arī mēs nopirkām apavus Alfā veikalā CCC. Pēc nepilna mēnēša zole bija vaļā, aiznesām atpakaļ, bet veikala vadītāja vietniece bija ļoti nelaipna, paņēma zābakus un teica, ka iedošot savam eskpertam, lai novērtējot vai esot ražotāja vaina .Un vispār tā gandrīz esot pašu vaina ??? ''Ļoti nepatīkama un nelaipna bija šī vadītājas vietniece, tāda attieksme, viņa meklēja jebko .lai tikai nebūtu jāmaina šis pāris .Tā kā cienījamie pircēji neiesaku apmeklēt un pirkt apavus šinī veikalā!!! Kvalitāte šausmīga un vadības attieksme vēl briesmīgāka!!! Vajadzēs uz televīziju aiziet un noreklamēt šo veikalu, lai neviens tur nepērk apavus!!!

D džulene 03.02.2014

Jā, tāda ir apavu veikalu politika, tikai neticiet "viņu ekspertam"'. Tā viņi blefo. Ejiet uz ekspertīzi, kad būs slēdziens, veikalam būs jāmaksā arī par ekspertīzi. ( Varat apskatīt manus gadījumus Apavu veikals Blaumaņa ielā 15 un Vēlreiz par apavu veikalu Blaumaņa ielā 15). Arī mani biedēja ar ekspertīzi, kura atzina ražotāja vainu. Tā kā bija iespēja aizrakties līdz saknēm, sazinājos ar itāliešu ražotāju Vespasiani kungu, kurš paskaidroja, ka ziemas zābakiem, kurus pārdeva veikals, nav ūdensnecaurlaidības, par ko personālam ir pieteikts brīdināt klientus.
Nu, lūk istabas apavus Jurģis Grāvītis pārdeva kā ziemas zābakus, kas nevis sargāja kājas, bet uzsūca mitrumu. Un viņš pamatojās uz ""neatkarīgā"'eksperta Ivara Burakēviča konsultāciju, ka apaviem nav lietoti apavu kopšanas līdzekļi, kaut arī saskaņā ar firmas "Lilimill"'īpašnieka Vespasiani kunga rakstīto zināja, ka apavi nav velkami, ja uz ielas ir kaut pilīte mitruma. Peļņa noteica visu. Arī pret mani izturējās augstprātīgi, uzpūtīgi un nepieklājīgi. Pat paziņojot par to, ka atmaksās naudu, neuzskatīja par vajadzīgu atvainoties. To gan izdarījis Vespasiani kungs. ( Tikai neizvēlieties SIA IB Eksperts)

I Ina Komisarova 10.03.2015

Nav jēgas griezties pie ekspertiem, it īpaši, pie tiem, ko piedāvā veikals. Viņi nolēma, ka pircejs " pats muļķis" ta arī būs! Šodien biju. Patērētāju interešu aizstāvības asociācija Brīvības 55. Līdz bija visas manas sarakstīšanas vēstules ar veikalu CCC Baltija un ekspertu Ivaru Burakēviču. Eksperts, kurš pat neredžeja manas nelaimīgas kurpes, uzrakstija konsultāciju, pēc veikala “CCCBaltija" Ieriķu 3, t/c.”Domina” Shopping” vec.pārdevejas Inesei Saveljevai lūguma, "Apavu zoļu stiprināšanas un izgatavošanas metode ir šūšanas metode, piestiprināta zole ar šūvi, virsāda un odere rodas adatu durienu caurumi, pa kuruem iespējama mitruma iekļūšana apavos, lai samazinātu mitruma iekļūšanu apavos, uzreiz pēc iegādes apavi jākopj ar mitrumu atvairošiem kopšanas līdzekļiem." Sanāk ka apavi laiž mitrumu ir norma!!! šo defektu pašiem jāizlabo ar kopšanu. Beidzot konsultante teica ka MK noteikumos patekts< jā pārdeveis nepiekrīt, ka apavi ar defektu ir jāgriežas pie neatkarīga eksperta. Bet visi eksperti ATKARĪGI!!!, tas liecina mans gasījums, un citi gadījumi ( http://www.sudzibas.lv/bycompany/eiropas-apavi-ccc-baltija-alfa-a20976.html ) Bet MK nerūp no Eiropas atvestas braķētas preces, vini tur neieperkas, bet rūp lai eksperti uz to pelna. Mēs pircēji, jau sodīti, par to ka samaksājam par nekur nederīgiem pirkumiem, sodīti ka palikam bez pirkuma (apaviem) un tagad jāmaksa par ekspertīzes nozīmēšanu... Bet eksperti jau bez ekspertīzes nolēmuši, ka pircejs pats vainīgs : (apavi ir nepareizi valkāti, vai tie šūti un ir normāli, ka iesūc mitrumu un t.t. ) Jāgriežas tiesā vai Eiropas Patērētāju informēšanas centrā
Bet http://www.zinisavastiesibas.lv/info_l13.htm SKAIDRI UN GAIŠI rakstīts:
„Ja pretenzija tiek pieteikta PIRMO SEŠU MĒNEŠU LAIKĀ, PATĒRĒTĀJAM IR TIESĪBAS SEV VĒLAMĀKO RISINĀJUMU (naudas atgriešanu, preces remontu vai maiņu). Ja prasījums tiek pieteikts PĒC sešu mēnešu perioda, risinājums panākams vienojoties ar pārdevēju. Ja puses nerod kompromisu, nepieciešams veikt ekspertīzi.”
Par ko Patērētāju interešu aizstāvības asociācijas konsultante, pat dzirdēt nevēlejas
rakstiet man [slēpt]@yandex.ru.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes