www.sudzibas.lv Bolt Nezināms maksājums

Bolt - Nezināms maksājums

Šonakt, no konta tika novilkta nauda, lai gan neesmu izmantojusi bolt. Sazinājos ar bolt, situāciju Nepalīdz atrisināt (neuzskatu, ka savas kartes bloķēšana un jaunas pasūtīšana ir pareizais atrisinājums, par ko vēl man nāktos maksāt) . Kā arī, tā cilvēka kontaktus kas izmantoja manu karti, nevar pateikt, jo datu pārkāpums! (laikam, viņu prāt sveša cilvēka kartes izmantošana nav pārkāpums) .. Naudas atgriešanu, tā cilvēka profila bloķēšanu, manas kartes noņemšanu no tā profila vai jebko citu nemaz nepiedāvā! Visam vēl klāt, atbild reizi divās stundās!

14.12.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (5)

Good Intentions 14.12.2022

Ja jūs nemēģinājāt lietot, tad kādam ir jūsu dati un tad labāk veikt kartes maiņu. Protams, ka nesniegts nekādu informāciju tik labi jūs to izdomājāt. Vēršaties policijā un tad arī noskaidrosiet sīkāk.

A AiK 14.12.2022

Iesniegums policijā par svešas kartes lietošanu un viss

I I 15.12.2022

dzert vienkārši vajag mazāk.

G Galīginesmuki 15.12.2022

Kāds tur sakars ar dzeršanu?
Neesmu izmantojis bolt kādu laiku , kā arī viņi paši uzrakstīja, ka nevar neko atmaksāt jo no mana profila nav bijis tāds rēķins un vienīgais ko varu darīt ir bloķēt savu karti, lai nekas tāds nenotiek , jo ir piesaistīts kāds cits profils, par kuru man nav , ne jausmas . Un cik zinu, ne es pirmais , ne pēdējais kam ir šāda situācija! ;)

D Diana Strujeva 10.03.2023

Vakar no rīta man arī tika noņemtas divas reizes nauda,par pakalpojumu ko neesmu veikusi, zvanīju uz savu banku apstrīdēju summas ,šīs summas banka atmaksāja

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes