www.sudzibas.lv Bolt Food Slikts serviss

AtrisinātaBolt Food - Slikts serviss

Ļoti vēlētos padalīties ar šo bēdīgo pieredzi, ko man nācās piedzīvot ar bolt food. Diemžēl, ja pirms tam biju bolt food patstāvīgais klients, tad turpmāk pasūtu tikai no wolt.
Mēnesi atpakaļ, kad biju slima, pasūtīju no bolt food - Daugavgrīvas mārketa ēdienu 18 eiro vērtībā. Kad to piegādāja, sapratu, ka pietrūkst 4 lietas (kartupeļi, desiņas, apelsīni un jogurts) 9 eiro vērtībā. Kad sazinājos ar bolt food supportu, man pateica, lai pārbaudu čeku, kam bija jābūt maisiņā - nebija. Tad man pateica, ka būs jāgaida 24 h, lai saņemtu atbildi un bolt food sazināsies ar mani.
Lieki teikt, ka es paliku slima bez vakariņām, bet man vēl pašai bija arī jāsazinās ar bolt food, lai censtos saņemt atbildes.

Viss, ko šī profesionālā kompānija man atbildēja bija: kurjers un mārkets visu piegādāja - jautājums. Ja tur nebija iekšā čeks, tad jau skaidrs, ka kaut kas nav labi ar pasūtījumu?

Diemžēl, ne tikai es nesaņēmu ne pasūtījumu, ne naudu atpakaļ, bet arī man piedraudēja slēgt kontu, ja vēlreiz sniegšu nepareizu informāciju...

Un tā mēs izturamies pret klientiem, kas nav nekad sūdzējušies, un pasūtījuši 6 reizes pēdējā mēneša laikā no jums... Bet nekas, wolt savu darbu dara labi, tur arī pasūtu tagad:) vismaz tur pret klientiem izturas ar cieņu

23.05.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Anna Strode 25.05.2022

Situācija ir atrisināta- pateicos Daugavgrīvas Mārketam, kas sazinājās, uzklausīja izveidojušos situāciju un atrada risinājumu! Ļoti novērtēts
Paldies :)

A

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes