www.sudzibas.lv Bolt Food Nepiegādāts pasūtījums un pasūtījuma utilizēša

Bolt Food - Nepiegādāts pasūtījums un pasūtījuma utilizēša

11.03.2024 tika veikts pasūtījums no Hesburger Dole. 20. € vērtībā. Kad pasūtījums tika apstiprināts norādītais laiks bija + / - 19.40 ar ko arī rēķinājos... Ap 19.34 ieejot bolt food aplikācijā parādās vēstule no kurjera ka viņš ir klāt, nekāda cita veidā to nepaziņojot, jo arī netika saņemts nekāds zvans tikai šī viena vēstule. Māsa visu laiku bija blakus. Izejot no mājas nevienu neredzu. Zvanot kurjeram nav nekādas atbildes. Pec tam seko zvans hesburgeram, tur man izstāsta to ka, kad kurjers saņem pasūtījumu, tad par to nes atbildību kurjiers. Pēc pāris min zvanu vēlreiz kurjeram, viņš man atbild, ka jau esot ceļā uz citu vietu un mans pasūtījums ir utilizets. Izejot vēlreiz apskatīt miskastes konteinerus, kas ir pāris metrus no mājas, pasūtījus konteineros netiek konstatēts. Beigās nav ne vakariņas, ne naudas tik sabojāts vakars gan man, gan māsai. Un bolt food help diemžēl neko izdarīt nevar.

P. S pēc pēdējām ziņām kurjieriem ir jāgaida vismaz 10min. Nevis kaut kādas 5min. Un par utilezēšanu nezināmā veidā, kā tas vispār darbojas.

12.03.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

K

Komentāri (3)

L Lietotājvārds_123 12.03.2024

paprasi mammukam lai uztaisa normālu ēdienu. tad nebūs jāfantazē par burgeriem.

R Rita78 12.03.2024

Tev nekā cita jēdzīgāka darīt dzīvē nav kā sēdēt šajā portālā un apdir*t cilvēkus?

A aicis24 12.03.2024

Tā utilizācija skaitās, ka kurjers pats apēd, tā viņi paēd pa velti, uz kāda klienta rēķina.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes