Bolt Food - Krāpšana

Es pasūtīju ēdienu caur Bolt Food, bet saņēmu nepareizu pasūtījumu.
Es sazinājos ar atbalstu lietotnē, bet viņi man nepalīdzēja un nepiedāvāja nekādu risinājumu.
Pēc tam rakstīju uz viņu e-pastu, taču arī tur neviens man nepiedāvāja palīdzību – viņi tikai pārsūtīja mani uz veidlapu, kuru vairākkārt aizpildīju bet nekas nemainījās.
Galu galā man tika pateikts, ka naudu neatmaksās, jo mans konts esot “neaktīvs”.

Es uzskatu, ka šāda attieksme ir netaisnīga un pretlikumīga, jo uzņēmumam ir pienākums piegādāt tieši to, kas tika pasūtīts, neatkarīgi no konta aktivitātes.

Esmu ļoti vīlusies par Bolt Food apkalpošanu, jo kļūda bija viņu pusē, bet viņi pilnībā atteicās palīdzēt.

6 st atpakaļ

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Q

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus