Bolt Food - Krāpšana

Lietojumprogrammā norādīts, ka kurjers izņēma pasūtījumu 15:46 (līdz piegādes vietai maksimums 10 minūšu brauciens), pagāja pusstunda, kurjera nebija, mēģinats sazināties ar kurjeru, bet tas necēla klausuli, sanāca sazvanīt no ntās reizes, teica, ka salūzis auto un kurjers atcēla pasūtījumu. Vērsāmies tehniskajā atbalstā, lai atrisinātu problēmu, bet pēc nejēdzīga dialoga ar botu tā arī nesanāca atrisināt problēmu - pasūtījuma nav un nauda arī nav atgriezta. 17:55 kurjers atzīmēja, ka pasūtījums piegādāts, bet tā nav, nauda nav atgriezta un tehnisdkais atbalsts neatbild.

03.01.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (4)

Velvetpopstar 03.01.2024

Kurjers gan jau apēda Jūsu ēdienu.

D Diana Bancenkova 03.01.2024

Tas jau noteikti

Good Intentions 04.01.2024

Šeit visādus brīnumus var gaidīt. Man arī varēja ievest ātri, bet izdomāja sākuma izbraukt tālos galus kuri bija arī pa ceļam.

A AntiElvi 05.01.2024

Mīļie cilvēki, kas jūs beidzot sāksiet saprast, ka Bolts ir netīrs kantoris, kuram ir uzdirst gan uz klientiem, gan uz partneriem, gan uz valsti! Bolts Latvijā vispār nemaksā nekādus nodokļus ar nodokļu apēšanas shēmām!
Woltā ir gan superīgs klientu atbalsts, kurš praktiski vienmēr ir operatīvi sasniedzams, gan arī operatīvi kompensēs tādus gadījumus, bez nekādas kašķēšanās!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes