www.sudzibas.lv BITE nevēlas veikt pārreķinu

SIA Bite Latvija, bite.lv - nevēlas veikt pārreķinu

Pirmo reizi savā mūžā redzu tādu situāciju (bardaku), kad netiek veikts pārrēķins par nesaņemtajiem pakalpojumiem! Tas nozīmē, ka BITE neciena savus klientus! Visi citi pakalpojumu sniedzēji samazina rēķinus proporcionāli neizmantotajam datu daudzumam. Tādu attieksmi sauc par pašlabuma meklētājiem.

----------------------------------
Labdien!

03.03.2017. es atteicos no BITEs pakalpojumiem un pieslēdzu TELE2. 07.03.2017. man jau bija TELE2 pieslēgums. Tātad, es biju BITEs kliente tikai 6 dienas: 01.03.2017.-06.03.2017.
Bet BITEs rēķinā par martu ir minēts periods 01.03.2017.-31.03.2017. un tika ierakstīta fiksēta mēneša maksa par pilnu mēnesi.
Lūdzu Jūs veikt pārreķinu par martu un attiecīgi samazināt fiksētu mēneša maksu, lai tā būtu tikai par 6 dienām.
Paldies.
------------------------------------
Sveiki!

Jūsu tarifu plāns iekļāva sevī neierobežotas vienības un Jūs varējāt tās izmantot cik vēlaties un kad vēlaties. Iepriekš Bite piedāvāja tarifu plānus ar ierobežotām vienībām un pārtraucot lietot tos mēneša vidū proporcionāli sadalījās gan vienību skaits, gan abonēšanas maksa. Šobrīd tarifos viss ir iekļauts un maksa ir noteikta uz visu mēnesi, par to arī saka līguma punkts 5.5: http://www.bite.lv/jurists-ludza-pateikt/bites-liguma-noteikumi

I

Komentāri (2)

"Tādu attieksmi sauc par pašlabuma meklētājiem." - nezinu,vai attieksmi var saukt par pašlabuma meklētājiem. Taču tādi nu ir "citādās kompānijas" līguma nosacījumi.

Pacco_al 09.04.2017

Tieši, tā ne jau tagad katrai mutīgai sievai, kura spēj pieprasīt kaut ko, dos vēl atlaidi no pakalpojuma sniedzēja aizejot. Līgumā ir noteikts norēķinu cikls 1. mēnesis un viss. Izmantoji, kaut vienu dienu vai 30 dienas. Nav svarīgi.
Ja nevēlies to saprast, tavas problēmas, visai pasaulei nav jāpiemērojas taviem uzskatiem par to, kā tam vajadzētu būt. Ir arī savādāk.
Sēdi pie Tele2, kamēr arī tie tev kaut ko nodarīs un tad varēsi atkal rakstīt sūdzības, ka arī viņi nav atsaucīgi, uz klientu orjentēti un vēl piecas gudras frāzes, par klientu servisu. Tikai jautājums uz kurieni pāriesi? Ha ha ha

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes