LV RU
www.sudzibas.lv BITE Krāpšana, slikts serviss

Bite Latvija - Krāpšana, slikts serviss

Krāpšana un ļoti slikts serviss! Oktobrī piezvanīja konsultants, pierunāja pieslēgt papildus mobilos datus (sanāca tērēt mazliet vairāk interneta tajā mēnesī nekā parasti) . Teica, ka tas būšot izdevīgi - lai pamēģinu un ja man patiks, varēšu izmantot turpmāk. Tas tika pieteikts kā vienkārši izmēģinājums, taču izrādījās, ka tas tika pieslēgts uz pastāvīga pamata. Nejauši to konstātēju, iegājot savā bites profilā novembrā vidū. Atslēgt to pašam nav iespējams (pieslēgt visu var ātri, atslēgt gan nē!) . Sašutusi piezvanīju konsultantam, lai noskaidrotu, kas par lietu. Solīja atslēgt pakalpojumu. Grūti aprakstīt manu sašutumu, kad šomēnes atkal atnāca liels rēķins! Atkal piezvanīju uz klietnu apkalpošanas centru, lai noskaidrotu, par ko ir tā papildu maksa 4 eur. (maksa par tarifu plānu 5.95, nekādu 'dārgo' zvānu nebija - viss pa 00) . Par ko? Par to, ka "ir notikusi komunikācijas kļūda", jā, mans zvans paģajušomēnes tika saņemts. Un tas nekas, ka es neesmu izmantojusi pat visus tarifā iekļautos mb, nemaz nerunājot par papildus datiem! Izrādās, esmu vainīga, ka pamanīju šo papildus pakalpojumu tikai novembrī (mēneša pirmajā pusē, starp citu!) . Rēķins tiek sastādīts vairāk kā pusmēnesi? Un jā, 4 eur arī ir nauda un man to negribās maksāt par formalitāti un "kļūdu". Konsultante visu saprotot, bet neko izdarīt nevar (=negrib) . "jūs varējāt izmantot tos datus". Proti, pati vainīga. Cik tas vispār ir godīgi? ! Jāmeklē cits operators.

12.12.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes