Rīgas Bērnu Slimnīca - Apkalpošana pa telefonu

Sveiki! Saskāros ar nepieklājīgu situāciju zvanot uz Bērnu klīniskās universitātes slimnīcu par numuru 8866. Pirmo reizi saskāros ar attieksmi, kas ir tiešām neskaidra. Pati strādāju apkalpošanas jomā un zinu, ka ar klientiem jārunā laipni.Pazvanot uz šo numur 04.06.2015. man atbildēja nelaipna sieviete, kas tiešām nelaipni skaidroja informāciju. Tāda sajūta, ka zvanot uz šo numuru man ir jāzina visa informācija. Pirmo reizi bērnu vedīšu pie neirologa un neko par pieņemšanu un izmaksām un citu info nezinu.Apkalpojot mani sieviete runāja ar attieksmi, kas pielīdzināma tāda, ka viņa vienkārši sēž savā darbavietā un kā robots runā pierakstītu tekstu! Ļoti žēl, ka cilvēki, kas strādā apkalpošanas jomā nemāk un varbūt pat nevar iemācīties lietu, ka apkalpojot klientu ir jāizturas laipni un man bija sajūta, ka sieviete ātrāk gribēja beigt sajūtu.Prieks, ka citās Rīgas medicīnas iestādes zvanot uz info numuriem ir laipna apkalpošana, bet par šo sievieti, kas atbildēja uz zvanu ir negatīva attieksme. Žēl, ka viņai ir kādas personiskās, bet darbam ar to nevajadzētu būt nekādai saistībai.

V

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes