Bērnu Klīniskā Universitātes Slimnīca - Irēnas Rīnkas Nekompetence

Gribu pastāstīt stāstu par mana bērna glābšanu!
Viss notika 19.05.23, manam bērnam pasliktinājās pašsajūta neskatoties uz ģimenes ārsta pierakstīto ārstēšanu, bija laiks 20: 30 kad manam dēlam paaugstinājās temperatūra 40,5, briesmīgs klepus, es sāku notriekt temperatūru ar nurofen, veicu inhalācijas ko izrakstīja ģimenes ārsts! Man tas izdevās, naktī es viņam sekoju, temperatūra nepacēlās vairāk par 38, nākamajā dienā (20.05.2023) viņa atkal palielinājās līdz 40,5, es zvanīju ātrajai palīdzībai kur mani nosūtīja dzīvesvietā uz tuvāko bērnu slimnīcu (Gaiļezers) , lai 3 gadīgo bērnu apskatītu pediatrs, iepriekš teica notriekt temperatūru un atbraukt pašiem, jo neatliekamās palīdzības mašīnas ir aizņemtas, min pašiem būs ātrāk, teica, ka tur ir pediatrs, ka mūs tur apskatīs un nosūtīs ja vajag uz analīzēm vai pie cita ārsta, es atvedu bērnu, reģistratūrā sēdēja sieviete kura neviesa uzticību vispār gala pateica arī ko un ātrajā palīdzībā, ka te ir tikai pediatrs, bet papildināja “ja daktere nolēms ka vel kaut kas nepieciešams, analīzes vai rentgens jūs nosūtīs tālāk” tad tā kā mēs jau bijām uz vietas, lūdzu pieņemt kaut vai pediatru, lai mūs apskatītu un nosūtītu uz analīzēm vai kur vajadzēs! Nelabvēlīgajā tonī mūs apkalpoja… uzņemšanu ar slimu bērnu, ja nav Rindas, vispār gaidījām 30 minūtes (kopš iznāca iepriekšējais pacients ar bērnu) , uz mūsu bērnu nurofens iedarbojās ātrāk, nekā mūs pieņēma ārsts! Sagaidījusi uzņemšanu, aizgāju uz kabinetu, mūs pieņēma pediatrs Irēna Rinka, viņa nepajautāja, kas mums noticis, nesasveicinājās, es pati sasveicijājos un pirmā sāku visu stāstīt, pastāstīju, ka 2 dienas temperatūra 40,5, mūsu ārsts brīvdienā, es nevaru notriekt bērnam uz ilgu laiku šo temperatūru, viņa atgriežas pēc pāris stundām! Teicu, ka mums ir klepus, ka viņš nevar atkāst un lūdzu kaut ko izrakstīt, jo mums viss ir beidzies, nedodot iespēju pabeigt neko par to ārstēšanu, ko mums ir izrakstījis ģimenes ārsts, mani pārtrauca! Gaidītās palīdzības vietā bērnu pediatre neatliekamajā palīdzībā, sāka man pierādīt, ka manam bērnam nav klepus, to iestiprinot ar frāzi “neesmu dzirdēJusi pusstundas laikā ne reizi ka viņš būtu klepojis” tas viss bija ar pasīvu agresiju, man pateica “jums ko citu darīt kā bērnu vadāt pa ātrajiem un zvanīt ātrajiem nav? Vajadzēja tādu temperatūru mājās notriekt, tā ir pilnīgi normāla organisma aizsargreakcija, jums nevajag nekādas inhalācijas, tās visas ir muļķības, ejiet pie sava ģimenes ārsta, lai jūs tur ārstē un jums vajag mājas režīmu! ” neesmu mediķis, bet šajā gadījumā uzticējos ārstam, viņa pieredzei un zināšanām un ļoti par to nožēloju, neskatoties uz šokējošo un nepatīkamo attieksmi pret mums kā pacientiem!
Diagnozi mums uzstādīja akūtu nazofaringītu (parastas iesnas)
ārstēšanu noteica visnelietderīgāko un nepareizo! (foto piestiprināšu) vakarā bērnam atkal 39.5, pazemināju līdz 37, 12 naktī dēlam atkal 38,8 un tādu temperatūru notriecu visu nākamo dienu (21.05.2023) , devu nurofenu, inhalācijas, mikstūras pret klepu pēc instrukcijas, 22.05.2023 naktī 00: 30 bērnam pakāpās temperatūra 39,5 un es kā parasti devu nurofenu kā pienākas, bet šoreiz viņš jau Nepalīdzēja, 4 rītā dēlam atkal bija 40,5!
Bērns elpoja visu nakti pārtraukumos, aizrijās ar klepu!
Neizturēju un aizvedu bērnu uz citu Bkus korpusu, Vienības gatve!
Kur mūs ātri uzņēma, uztaisīja rentgenu, paņēma analīzes, ieraugot rentgenu, rentgenoloģe bailīgi teica, ka mums ir labās puses pneimonija, ka, ja vēl pāris dienas, būtu divas puses pneimonija, ko kopumā sauc par plaušu karsoni, tā manam bērnam varēja nekļūt dzīvība, ja notiktu divu plaušu tūska, viņš nosmaktu!
Pediatrs Irēna Rinka nav pie pilna prāta, viņa acīmredzami nav psihiski vesela, viņu nedrīkst pieļaut līdz maziem bērniem un cilvēkiem kopumā!
Nemaz nerunājot par darbu neatliekamajā ātrajā palīdzībā!

25.05.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Bērnu klīniskās universitātes slimnīca Pārstāvja atbilde 13.06.2023

Labdien!

Esam saņēmuši Jūsu sūdzību par Bērnu slimnīcas Neatliekamās medicīniskās palīdzības (turpmāk – NMP) apmeklējumu Gaiļezera novietnē, proti, par gaidīšanu uzņemšanā, pediatres Irēnas Rinkas kompetenci un attieksmi pacienta apskates laikā. Paldies par Jūsu sniegto atgriezenisko saiti!

Pēc sūdzībā minētās informācijas esam atpazinuši pacientu/situāciju un, pamatojoties uz ierakstiem pacienta medicīniskajā dokumentācijā, veikuši gadījuma analīzi, izvērtējot indikācijas pacienta pārvešanai uz Neatliekamās medicīniskās palīdzības un observācijas nodaļu (turpmāk – NMPON) Torņkalnā papildu izmeklējumu veikšanai.

Konkrētajā situācijā, ierodoties NMP Gaiļezera novietnē, pacienta stāvokli novērtēja pediatre I. Rinka - pieredzējusi pediatre, kura spēj objektīvi izvērtēt pacientu un sniegt atbilstošas rekomendācijas. Bērnu slimnīcai nav pamata apšaubīt pediatres kompetenci.

Tomēr, jāatzīst, ka ne vienmēr ārsts spēj paredzēt, kā slimība progresēs - pastāv iespēja, ka akūta respiratora saslimšana var rezultēties ar pneimoniju. Dažreiz objektīvi "dzirdēt" pneimoniju nav iespējams, turklāt pacientam NMP apmeklējuma dienā nebija citu klīnisku simptomu (paātrināta vai apgrūtināta elpošana u.c.), kas liktu domāt par pneimoniju. Vērtējot objektīvos datus, tai skaitā, dzīvībai svarīgos rādītājus, konkrētajā apskates dienā pacientam nav bijis indikāciju pārvešanai uz NMPON Torņkalnā neatliekamas palīdzības sniegšanai, t. sk., papildu izmeklējumu veikšanai. Pacientam tika sniegtas veselības stāvoklim atbilstošas rekomendācijas turpmākai ārstēšanai.

Saprotam, ka konkrētajā situācijā nav bijusi pietiekama komunikācija, kā arī nav saņemta gaidītā attieksme. Bērnu slimnīcas vārdā atvainojamies par izveidojušos situāciju! Mums ir svarīgi, lai katrs pacients un viņa ģimene saņemtu labāko iespējamo attieksmi.

Attiecībā uz gaidīšanu, aicinām būt saprotošiem un vēršam uzmanību, ka Bērnu slimnīcas Gaiļezera novietnes pediatrs paralēli sniedz arī attālinātās konsultācijas, kā tas bija arī šajā gadījumā.

Aicinām turpmāk iesniegt savas sūdzības, atsauksmes un ierosinājumus mūsu mājas lapā - tas ļautu mums reaģēt operatīvāk: https://www.bkus.lv/lv/content/atsauksmes#down

Vēlreiz atvainojamies par notikušo un vēlam stipru veselību Jūsu ģimenei, kā arī ceram, ka turpmāk saskarsme ar Bērnu slimnīcu būs tikai pozitīva!

Bērnu klīniskā universitātes slimnīca

Komentāri (2)

B Bez_vārds 25.05.2023

Diez vai sūdzība ko mainīs.

G Gonzo23 25.05.2023

Brīdinās citus vecākus par konkrēto personu

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes