"Baltic Beach hotel"

"Baltic Beach hotel"- tie nu gan ir BAIGIE. Ja cilvēk, tev ir uzdāvināta dāvanu karte, tad nedomā to tur izlietot, jo jutīsies pēc tam pēc suņa. Mans gadījums, piemēram: speciālais piedāvājums-Romantiskā nedēļas nogale diviem", mums ar draugu, sākumā šķita- ak cik romantiski tas varētu gan būt. Bet tur uz vietas, mūsu izvēlētās SPA-procedūras tika aizstātas arcitām- rezultātā visu dienu nācās mirkt baseinos, jo viena pēc otras procedūras bijabaseinā, ūdenī, baseinā. Vakariņas paredzētas, bet oficiantiem īsti nav skaidrs, kurā no restorāniem, jo sūtīja no viena uz otru, līdz vienā no vietu mums atrada, kaut gan viss bija iepriekš rezervēts, un pie tam- stūra galdiņā. Nākošais rīts: masāža, paredzēts 8:00, jo citi laiki bija aizņemti. Tas vēl nebūtu nekas, masieres ta nava uz vietas, pēc 40min ilgas gaidīšanas izmasēja, bet ne jau paredzētās 30min, bet kādas 20min kopā ņemot ar ģērbšanos. Tad nu žigli dodamies uz nummuriņu, jo taču brokastis uz turieni pasūtītas aršampanieti un zemenēm: bet pēc trīsreizējas zvanīšanas arjautājumiem, kur tās palikušas 11:10 atmetām domas par brokastu iespējamību, jo līdz 12:00 bija jau nummuriņš jāatstāj. Tānu nepaēduši brokastis un labi lielu dusmu devu atstājām šīs "viesmīlīgās" telpas.Rezume: nu un tad, ka tur apgrozās viesi, kam 1000Ls 'būtu tīrais nieks, bet visi viesi jāapkalpo vienādi korekti. Ja korektums dalās kategorijās no nevīžības līdz..., tad nav kopiedāvāt šādas romantiskās ned. nogales par130Ls.P.S. arī valodū zināšanas apkalpojošam personālam bija neapskaužamas, tā visa rezultātā bij' izveidojusies krievu-latviešu hibrīdvaloda, no kuras galu galā NEKO nevarsaprast.Tā kā BBH administrācija- būtu vērts padomāt par saviem sniegtajiem pakalpojumiem un to kvalitāti!!!

D

Komentāri (8)

N Natalja 26.10.2006

Jaa, pieredze bija visai liidziiga. Pagaajushaa vasaraa svineeju kaazas, kad beigu beigaas peec divaam liiguma paarsleegshanaam tikaam pie viesniicas telpaam. Protams, ka liigumaa bija ierakstiitas neiedomaajamas lietas, kas beigu beigaas paarveerta muusu kaazas neiedomaajamaa murgaa... piemeeram, viesniicas menedzere neilgi pirms sveetku mielasta mums pieprasiija diezgan lielu samaksu par pasuutiitajiem eedieniem un dzeerieniem, pasniedzot to kaa avansa maksaajumu, turklaat, kad bija ieradushies visi kaazu viesi (kas beigu beigaas izraadijaas par 10 cilveekiem mazaak, nekaa bija paredzeets), saprataam, ka uzklaato shkjiivju skaits nav pietiekams....jau tad likaas, ka viss personaals tiiri izsmej visu muusu pasaakumu... To pat viss briesmiigaakajos murgos nevareeju iedomaaties, ka piemeeram pienu pasniegs Laases tetrapakaas, neizlejot tos speciaalos traukos, kaa tas tiek parasti dariits...Turklaat, tie kas mums pagatavoja un pasniedza taa izslaveeto shashljiku, kursh bija pasuutiits glaunaaks, nekaa to pasniedz dazhaas leetajaas ieskrietuvees, pasniedza chaliishi ar sapleestaam dzinsaam un valjeejiem krekliem no kuriem liida aaraa negliits apspalvojums, kas kaarteejo reizi lika saprast, ka atkal par mums iznjirgaajas... kopaa samaksaajaam aptuveni 12 000 Ls., kas manupraat nav nekaads mazais cipars prieksh sapnju kaazaam, kaadas bijaam ar viiru izteelojushies... Baltic Beach hotel manu sapni tik tieshaam sagraava!!!!! Nekaadaa gadiijumaa tur neiesaku ne apmesties, un jau noteikti, ne riikot kaadu Jums nozimiigu pasaakumu!!!! FUI, tas tik tieshaam bija murgs!!!!...

S Santa 24.01.2007

Paldies par shiem komentaariem, jo arii man bija doma svineet te kaazas. Bet nu peec taadaam atsauksmeem...veeleeshanaas paargaaja. Tomeer 12000Ls- tas nav maz, lai par to sanjemtu apkalpotaaju dzinsaas.Jociiga attieksme arii ir treshajaa staava (SPA kompleksaa). Aizgaaju uz solaariju- uz mani skatiijaas kaa uz neandertaalieti. Meiteneem laikam nepatika, ka neesmu nokaarusies vienos zeltos un nevicinos ar VISA GOLD. Bet man bija vnk briivdiena, kuraa veeleejos uzvilkt kedas (ikdienaa jaastaigaa tikai uz augstpapeezhu apaviem). Nesaprotu, vai tam ir tik liela noziime?!

L Liene 07.05.2007

Parsmeejos lidz asaraam lasot shos staastus :)) Bet to varonjiem droshvien smiekli nenaaca :P BBH nu diezvai apmekleeshu...

A Anna 19.06.2009

nabadzītes:(
man ari ir iespeja ar draugu pavadit nogali viesnica, ai da nu...izlasot kmentarus vairak negribas tur braukt:)

A Agnese 19.08.2009

Nu es ar meklēju kur pavadīt romantisku nogali kopā ar vīru, bet nu BBH uzreiz jau tagad pēc šiem komentāriem atmetu!
Izklausās vareni pretīgi!

M meitene 19.08.2009

man arii nav laba pieredze...otreiz tur neatgrieztos

K Kristīne 27.12.2009

Arī bijām ar vīru tur un bijām vīlušies :(

B bumbir 14.07.2023

Фирменное пиво за 9 евро принесли без бутылки за которую взяли депозит в не фирменном бокале, не спросив утянули кресло от нашего стола, не извинившись нарушили наш отдых, предложили вещи оставить без нашего надзора – хамское отношение для пивной на окраине, а не лобби бара 5 звезд.
Гостиница 5 звезд лобби бар где люди приходят отдыхать персонал не на 5 звезд некультурные ведут себя как будто ты к ним домой пришел хороший хозяин вообще то тоже так к гостям относится не будет. Кроме того, что официантка не умеет делать коктейли, а деньги за коктейли берет при чем не малые, заказала коктейль сделала неправильно, я сказала официантке про это, за свои же деньги я заказывала другой коктейль он опять не правильный – не того вкуса как должен быть, что уж там она делала ни так не знаю, ни те пропорции или ни те напитки смешивала или технологию нарушала, я опять ей сказала, что неправильно. Третий коктейль то же был неправильный и до меня дошло окончательно что официантка в лаунже 5 звездочного отеля не умеет делать коктейли. А деньги брать умеет.
Это была предыстория.
Пришли отдохнуть расположились заказали пиццу и пиво, начала бегать та же официантка и хоп отжимает у нашего столика кресло без спроса можно нельзя не спросила может мы ждем кого. Одно кресло отжала и тянет другое, на котором лежат вещи. Без спроса. Я сказала, чтоб не брала. А она сказала, чтоб я вещи поставила себе за спину, среди вещей была сумка, т. Е. Чтоб я не видела где моя сумка. Кто потом искал бы ее и возмещал мне стоимость сумки и содержимого сумки!? Я должна была сидеть и нервничать где мои вещи она сказала оставить их вне моего поля зрения.
Когда перед уходом я ей сказала, что напишу отзыв она не извинилась, а устроила мини истерику и сказала что ей пофиг все равно и чтоб я писала.
Также нам не дали столовые приборы, когда принесли пиццу. Мы напоминали! Не она сама принесла, а напоминали 3! Раза пришлось есть пока пицца не остынет руками! Ха ха ха
классное обслуживание в 5 звездочном отеле в лобби баре где люди типа отдыхать приходят.

Кроме того, за пиво взяли депозит, а бутылку не отдали, если вы не отдаете бутылку так не берите за депозит. Вы же не в бутылке принесли и бокал.
Клиент сам решает оставить вам бутылку. Короче мрак.
Культуры нет персонал необученный. Захотела отжала кресла захотела не принесла приборы столовые захотела в счет включила что хотела. А че лаунж 5 звезд.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes