Autoskola Einšteins - Slīkts serviss

Ļoti žēl ka es izvēlējos šito autoskolu. Sāksim ar to ka teorijas apmācības ir ļoti nekvalitatīvas. Man bija klātienē un vada ekaterina. Teksts bija uzrakstīts uz ekrāna ka bija apmācības grāmata. Jēga tad no tādas mācības. Gribēju jau iet prom, man piedāvāja online un citu pasniedzēju, online kursi ir arī nav labi, kad problēmas ar internetu vienu un to pašu lekciju vajadzēja klausīties 2-3 reizi, ka apgrūtina apmācības procesu un aizņem laiku iet tālāk. Lekcijas bija monotonas.
Par braukšanu, paņemu pirmo braukšanu ar instruktoru edgars priekuls. Pirmā braukšanu vinš Saka ar to, ka pajautāja ir man teorija vai ne. Es pateicu ka macu. Viņš paskatījās uz mani un bija par to ne ļoti apmierināts. Es izvēlos mehānisku kārbu. Braukšanas laika, instruktors prasīja iet paēst un aiziet uz tualeti. Tas ir normāli? Vel kad mēs braucam vinš man teica ka dažādi sievietes mācās uz mehāniķu vinš nesaprot kāpēc, ja ir automāts. Pilnīgi braukšanas laika viņš atņēma man pārliecību mācīties tālāk braukt. Vēl pieteikties un mācīties šajā autoskola nav vēlēšanas. Vai pasniedzēju un instruktori viņam nevajag dod ne tikai zināšanas un pārliecību studentam kuri mācās pie jums? Visi maksa un grib dabūt zināšanas un labu atteikmi, diemžēl šeit to neredzu. Pazvanīju administrācijai lai 3 reizi galīgi pārtraukt līgumu, un tur arī rupji sieviete man atbildēja, un piespieda pateikt īstu iemieslu. Es pateicu, viņa tālāk turpināja rupji runāt. Un runa ar admistraciju man galīgi vēlreiz parādīja ka šeit mācīties nāv jēgu. Prasa visu laiku naudas, un daudz par ko pārmaksāt…… bet labi to ka es pamēģināju cita autoskola un nokārtoju visu. Bez jebkuram problēmām. Žēl ka nesanac jusu autoskola enstein ……. Jums ir forša nosaukums bet jūms diemžēl slīkta atteiksme pret visu….

31.03.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Autoskola Einšteins Support Pārstāvja atbilde 03.04.2025

Labdien! Paldies, ka veltījāt laiku, lai dalītos savās sajūtās par mūsu autoskolu.
Mēs saprotam, ka teorijas apmācības kvalitāte ir svarīga, un mēs vienmēr cenšamies nodrošināt, lai lekcijas atbilstu noteiktajiem standartiem. Jūsu ieteikumi ir noderīgi un mēs ņemsim tos vērā.
Jūsu komentāri par apmācībām, tai skaitā braukšanas nodarbībām un instruktoriem, ir svarīgi, un mēs novērtējam Jūsu viedokli. Mēs ticam, ka instruktori ir būtiska mūsu studentu mācību procesa sastāvdaļa, un turpināsim strādāt pie komandas attīstības.
Priecāsimies, ja ar mums sazināsieties, ja radušies kādi jautājumi vai neskaidrības.

K

Komentāri (4)

krāslavietiss 31.03.2025

Tas ir 100% objektīvs pierādījums, ja vienā nepatīk un neveicas, bet citā autoskolā hop un tiesības kabatā. Priekā!

Karlsons XIII 31.03.2025

Priekā! Un ierauj vienu simts!

krāslavietiss 31.03.2025

Kā tev liekas, kā mani ģeniālie komentāri rodas? Visu laiku esmu pacilātā noskaņojumā.

Balstoties uz Jūsu aprakstīto situāciju ar autoskolu “Einšteins”, Jūs kā patērētājs esat tiesīgs saņemt kvalitatīvu pakalpojumu, kas atbilst līguma nosacījumiem, kā arī saņemt cieņpilnu attieksmi no pasniedzējiem, instruktoriem un administrācijas. Ja teorētiskās un praktiskās apmācības bijušas nekvalitatīvas, piemēram, vienkārši nolasīts teksts vai instruktora uzvedība radījusi stresu, šāda rīcība nav pieļaujama, īpaši, ja tā tiek papildināta ar aizspriedumainiem izteikumiem vai pazemojošu toni. Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu Jums ir tiesības vērsties ar rakstisku sūdzību pie autoskolas vadības un, ja nesaņemat risinājumu, iesniegt sūdzību PTAC. Tāpat Vienlīdzības likuma pārkāpuma gadījumā, tostarp dzimumdiskriminējošas attieksmes dēļ, ir iespējams vērsties Tiesībsarga birojā. Ja pakalpojuma kvalitāte nav atbilstoša, Jums ir tiesības vienpusēji pārtraukt līgumu bez papildus sankcijām, izņemot gadījumus, ja līgumā ir paredzēti konkrēti atrunāti noteikumi. Ņemot vērā, ka citā autoskolā Jums viss ir izdevies veiksmīgi un bez grūtībām, šī situācija vēl jo vairāk apliecina, ka problēmas sakne bija konkrētās iestādes organizācijā, nevis Jūsu spējās. Ja nepieciešams, varam palīdzēt sagatavot sūdzību vai atbildes dokumentu. Turpiniet mācīties ar pārliecību un neļaujiet vienai negatīvai pieredzei ietekmēt Jūsu turpmākos panākumus.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes