www.sudzibas.lv Auto Rīga Krāpšana, slikts serviss

AUTO RIGA- SIA ,,LOTOSA ZIEDS 99'' - Krāpšana, slikts serviss

27. Jūlijā iegādājos auto no auto tirgotāja ‘’Auto Rīga’’, ar juridisko nosaukumu ‘’lotosa zieds 99’’, reģ. Nr. 40103875744. Auto vizuāli pārbaudījām un nekādu pretenziju mums neradās, vēl jo vairāk, ka auto tirgotājs nodrošināja auto garantiju uz vienu mēnesi, vai līdz 3000km, kas iestāsies pirmais. Šī auto tirgotāja garantija nodrošināja pircējam iespēju, ka, ja kaut kas iziet no ierindas auto šī mēneša laikā, tad tirgotājs novērš šīs problēmas pēc garantijas, vēl jo vairāk, ka šī auto tirgotāja lozongs ir, ka tirgo tikai un vienīgi pārbaudītus auto, un par saviem vārdiem atbild.
Veicot automašīnai pēc iegādes eļlas maiņu, autoservisa speciālists ieteica veikt diagnostiku dzinēja ķēdei, ko arī izdarīju pierakstoties Rindā. 12. Augustā saņēmu rakstisku apstiprinājumu no autoservisa ‘’sia jrlauks’’, ka ir jāveic dzinēja ķēdes nomaiņa, kas ir samērā dārgs remonts tikko iegādātam auto, un kuram ir it kā veiktas visas tehniskās apkopes un pārbaudes.
Tā kā manam auto ir spēkā garantija, tad vērsos personīgi 13. Augustā, atbraucot ar iegādāto auto pie auto tirgotāja ar šo problēmu un šo rakstisko autoservisa apstiprinājumu. Auto tirgotājs noliedza jebkādu savu iesaistīšanos šīs problēmas novēršanā, pēc spēkā esošās garantijas. Sākās atrunas, ka ir jāsazinās ar vadību, bez vadības ziņas to nevarot lemt, un, ka noteikti man atsvanīšot, kad būs saņēmuši akceptu no vadības. Laiks iet un neviens, protams, ar mani nav sazinājies. Pieļauju, ka šīs negodprātīgais auto tirgotājs vēlas novilcināt laiku, jo auto garantijas termiņa beigas ir 27. Augusts jo tiek apzināti vilcināts laiks, lai kaut ko saskaņotu ar vadību, kura gan pati šādu bonusu piešķir pircējiem.
Pievienoju kā apliecinājumu doto garantiju no dotā auto tirgotāja. Šīs kompānijas darbinieces uzvārds un paraksts ir aizskrāsots, ievērojot datu aizsardzību.

Papildināts Eva 13.09.2021

Precizējums par ievietoto sūdzību 17.augustā:
Ar auto pārdevēju SIA ,,Lotosa Zieds 99'', auto garantijas problēmas ir atrisinātas daļēji.

E

Komentāri (2)

B Baltā ēna 17.08.2021

Nu lasot sūdzību rodas jautājums vai auto ir neejošā stāvoklī ? Ar to nevar pārvietoties ? Piedodiet atvainojiet bet vērsties ar lūgumu mainīt dzinēja ķēdi ir tas pats kas prasīt , lai uzpilda degvielu , Jūs pēc jauna auto braucāt? Jocīgi ka neprasa nomainīt riepas , cita lieta būtu ja ķēde saplīstu BET šajā gadījumā auto taču var lietot ikdienā. Jūsu sūdzība ir diezgan abpsurda .

A AiK 18.08.2021

Pilnīgi logiski iegādājoties lietotu auto ,vienalga ko saka pardevejs ,jādzens uz servisu janomaina visas siksnas un sķigrumi .Muļķīgi to prasīt pārdevēja! Tad jau arī jaunas riepas vajag prasīt,un smaržīgo piekariņu !

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes