www.sudzibas.lv 220.lv Garantijas -gadījums

www.220.lv - Garantijas -gadījums

Mana problema joprojam nav atrisinata. Pasutiju 220.lv duškabīnu. Kad gribejam to salikt, izradijas, ka viena no pakam ir bojatas detalas- salauzsta viena plastmasas detaļa vadības paneli. Uzreiz pazvaniju, informeju par faktu, pec operatores luguma uz e-pastu nosutiju ari bildes. Kad zvaniju atkartoti, pateica, ka rit ar mani sazinasies garantijas servisa cpeciālists. Prasu, ko darit ar to paku, kura saplstie stikli- saka to vajag paturet. Protams, ritdien ar mani neviens nesazinajas, Vakara zvanu pats, atbilde skan ka ir nepieciešams precizēt visas detaļas un gaidiet atbildi no garantijas servisa. Atkal atbilde, ka pec brivdienam sazinasies menedzeris. Nesaprotu, vai uznemumam tas ir normali, un vai tiesam jasuta pretenziju uz PTAC, lai beidzot man sniedz atbildi, savac to paku ar saplesto detaļu kā arī veic salauzto detaļu nomaiņu.
Kas ta par klientu apkalposanas kvalitati?

V

Komentāri (21)

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 23.03.2015

Labdien, Linda!

Pie katras preces ir izvietots apraksts par preces tilpumu. Līdz ar to ikvienam pircējam ir iespēja iepazīties ar to.

Ja iepakojums nav bojāts Jums ir 14 dienu atgriešanas iespējas. Jūs droši variet doties uz mūsu garantijas servisa centru un veikt atgriešanu Jums ērtā laikā.

Lai detalizētāk sniegtu Jums komnetārus - lūgums atsūtīt savu pasūtījuma nr. uz [email protected]

ar cieņu
interneta veikals 220.lv

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes