www.sudzibas.lv 1a.lv Klienta maldināšana.

Atrisināta1a.lv - Klienta maldināšana.

Veicu pasūtījumu, apmaksāju rēķinu, kā arī saņēmu datumu kad saņemšu savu pirkumu. Bet pēc pāris dienām man piezvanīja un pateica, ka nav preces. Īsti arī nesapratu iemeslu. Lai gan tajā pašā laikā šis pats produkts tirgojas ar atzīmi "ir noliktavā" tikai tagad par dārgāku cenu! Reāla krāpšana.

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 11.07.2017

Labdien! Lielu daudzumu preču var piedāvāt vairāki piegādātāji, katrs ar saviem nosacījumiem. Diemžēl, dažreiz var gadīties situācijas, kad konkrētam piegādātājam kāda no precēm var beigties noliktavā. Par ko arī Jūs informējām. Ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

Papildināts SintijaSs 12.07.2017

Bet Jums tā prece joprojām ir pārdošanā, tikai dārgāk. Teiksiet, ka tā nav krāpšana? Kā arī man atpakaļ samaksātā nauda joprojām nav atdota!

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 10.12.2018

Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

S

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes