Ziepniekkalns / Rīgas Veselības Centrs - Pretiga attieksme
Es piezvanīju, lai pajautātu, vai kaut kā varētu saņemt apstiprinājumu par savu pierakstu pie speciālista, vai nu ar īsziņu, vai e-pastu. Sieviete reģistratūrā bija absolūti briesmīga. Es nesaprotu, kā šādi cilvēki var strādāt šādās vietās. Briesmīga apkalpošana. Cilvēkiem ar šādu attieksmi vajadzētu strādāt cietumā. Žēl, ka nepajautāju viņas vārdu, jo tas ir vienkārši apkaunojoši! Zvans bija 2025. gada 26. septembrī plkst. 15:39.
Lūdzu, pievērsiet uzmanību savam apkalpojošajam personālam, kas apkauno jūsu klīniku
Labdien!
SIA “Rīgas veselības centrs” vēlreiz atvainojas par radušos situāciju un pateicas par Jūsu atklātību – tas palīdz uzlabot mūsu pakalpojumu kvalitāti un rūpēties par klientu labsajūtu. Ir patiesi žēl, ka klientu apkalpošanas līmenis attiecīgajā telefonsarunā nebija atbilstošs SIA “Rīgas veselības centrs” klientu apkalpošanas standartiem. Darbinieks neizprata Jūsu jautājuma būtību, tādēļ nespēja rast atbilstošu risinājumu un sniegt skaidrojumu. Esam pārrunājuši Jūsu aprakstīto gadījumu ar darbinieku, lai līdzīgas situācijas neatkārtotos.
Pievienot komentāru