Zelta Zivtiņa - Slikts serviss
Labdien. Zelta zivtiņa pārstāvis piedāvāja pēcapmaksu uz 2 gadiem ar 3. Mēn. 100% atlaidi - nākamo periodu 40% atlaidi. Atnāca rēķins ar 2.33€ apmaksu. Zvanīju uz klientiem piedāvāto nr.1600. Firmas kļuda, pārrēķinās. Izrādās nr.1600 nav bezmaksas, ko būs jāapmaksā. Firma kļudās un klientam vēl jāapmaksā kļudu labošana. Pēcapmaksā jūsu nr. Būs skaistumam nevis lietošanai bez visādām firmas kļūdām.
Atbilde no
Tele2 Latvija
Pārstāvja atbilde
08.01.2025
Mums žēl, ka nācies saskarties ar šādu situāciju! Esam sazinājušies ar klientu, lai iegūtu detalizētāku informāciju.
Pievienot komentāru