www.sudzibas.lv Zelta Zivtiņa Krāpšana, slikts serviss

AtrisinātaZelta Zivtiņa - Krāpšana, slikts serviss

Šodien 13.05.22, iegādājos jaunu sim karti ar tel. Nr.25360053, par 1.49 eiro, ieliku tel. Mēģināju zvanīt bet uzreiz pārtrūka saruna, vēlējos pieslēgt nedēļās bezlimitu, tas ir nosūtīju kodu start uz 1616, atnāca atbilde, ka kartenav aktivizēta, vai jau pagājis 7 dienu termiņš, pēc tam apskatījos kredītu, derīguma termiņš bīja 16.04.22, kas nozīmē, ka tas jau bīja beidzies, tāpēc arī neizdevās piezvanīt vai pieslēgt akciju, pilnīga krāpšana, no zz puses jo uz jaunās sim kartes turētāja termiņš rakstīts aktivizēt līdz 30.04.2023. Zvanīju uz centru, lai noskaidrotu kas par lietu. Lika man nosūtīt mv uz 1616, nekas nemainijās, pēc tam term uz 1616, tad karte pieslēdzās, bet kredīts īsā laikā beidzās un viss. Nelaipna apkalpošana teica lai vēršos tele 2 centrā, ar čeku, kuru es nemaz nepaņēmu, bet man braukt 30 km uz limbažiem nav jēgas. Neiesaku nevienam pirkt.

13.05.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Tele2 Latvija Pārstāvja atbilde 13.05.2022

Gaidām atbildi no klienta.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta naziss66 13.05.2022

Problēma tika pilnībā atrisināta no Zz puses, ātri un ērti, paldies!

N

Komentāri (2)

N naziss66 13.05.2022

Ar mani var sazināties jebkurā laikā uz norādīto nr.ar kuru bīja šī problēma,tas ir 25360053

Arkukušjans 13.05.2022

pilnmēness

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes