LV RU

Zelta Zivtiņa - Krāpšana

Pēdējo nedēļu laikā ir radušās dažas problēmas ar zelta zivtiņu.

1. "Maksa par vienībām". Nekur netika teiks tas, ka tagad katru dienu tiks noskaitīti 0.05Eur no konta gadījumā ja nav pieslēgts neviens tarifs. Būtu vien normāli ja būtu paziņojums par to ka tiek ieviesta šāda maksa un nebūtu to jāuzzin tad, kad nauda kontā ir izgaisusi.

2. Datu izmantošana. Šis notiek pēdējā laikā jau vairākus mēnešus visiem mums ģimenē. Telefonam nekad netiek izmantoti mobilie dati. Pat Lokācija ir izslēgta. Zvanīju un prasīju kāpēc man nauda atkal jau zūd no konta. Izrādijās ka viņiem rādas, ka tiek izmantoti mobilie dati ļoti bieži, pat tās sarunas brīdī. Uzņēmu screenshot ar to kur var redzēt zvana laiku un to, ka mobīlie dati ir izslēgti. Telefonā atkal uzņēmu screenshot ar to kur uzstādījumos ir parādīts cik daudz dati ir izmantoti, kas protams bija tuvu nekam un noteikti nav 2 eiro vērti (500KB) kas pazudis bija jau mēneša sākumā. Aizsūtot šīs bildes, dabūju to pašu atbildi ko iepriekš. Jāpārliecinās ka viss ir izslēgts. Fakts ka tika nosūtīti pierādījumi tam ka viss ir izslēgts netiek ņemts vērā. Piedāvāja alternatīvu ka viņi paši atslēgs manam nummuram mobilos datus, bet par to jāmaksā. Man ir jāmaksā viņiem lai neņemtu naudu no manis. Nav īsti Itāļu mafija, bet var redzēt ka cilvēciņi cenšas un uz to tiecas.

3. Sekojot problēmai 2, papildināju kredītu ar summu kas bija nepieciešamajam tarifam (kas bija jau pirmstam tur, bet manas "mobilo datu lietošanas" dēļ nepietika vairs) tarifs tika automātiski pieslēgts momentāli kad nauda tika ieskaitīta. Tarifa pieprasījumu nēesmu veicis vairāk kā mēnesi un kāpēc gan lai viņi man sūtītu īsziņas par to ka ir pieejami citi tarifi, kamēr esmu nolādēts dzīvot ar šo pašu tarifu.

Visumā diezgan interesanti redzēt visu laiku jaunus veidus kā nemanāmi tiek atņemta nauda.
Tas, ka šis ir pēdējais mēnesis lietojot zelta zivtiņu ir pašsaprotams un vēlreiz mēģināšu ar viņiem parunāt pirms vērsīšos patērētāju aizsardzībā ar problēmu 2.

Vienīgais bēdīgi ka visu dzīvi ir bijis tikai un vienīgi šis operatos visiem ģimenē.

22.06.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Zelta Zivtiņa Support Pārstāvja atbilde 23.06.2019

Esam sazinājušies ar klientu, lai iegūtu detalizētāku informāciju.

Papildināts asdfm 01.08.2019

Kompanijas parstavji rakstija ka ir sazinājušies ar mani, bet viss ko darija, bija pajautaja nummuru un viss. Nekadas turpmakas komunikacijas.

As

Komentāri (2)

Sp Spuris 23.06.2019

Ieteikums - nelietojiet Tele2 pakalpojumus.Gan abonentiem gan ZZ lietotājiem ir daudz ''pārsteigumu''. Tam operatoram ir nenormāli daudz ''slēpto'' akmeņu. Tele2 pakalpojumus nopietni cilvēki nelieto nekad.Labak saglabājot savu numuru dodaties pie cita operatora kā arī izdevīgāk ir vienmēr lietot pieslēgumu nevis priekšapmaksas numuru pakalpojumus.

Dīvainīte 26.06.2019

Man arī bija pārsteigums "maksa par vienībām", kura nekur nav tikusi noradīta, bet pa kluso ņemta nost jau mēnešiem, ja ne gadiem.
Sazinājos ar LMT, viņiem arī ir priekšapmaksas karte, kur nav nekādu "maksu par vienībām", ir iespējams saglabāt numuru un pat kaut kāds mini tarifs ar 3€ abonēšanas maksu, kur iekļautas kaut kādas minūtes, sms un dati. Es gan pāriešu uz standarta plānu, kas sanāk dārgāk, ja aktīvi izmanto.
Biju klients kādus 10 gadus ZZ un 20 gadus LMT (2 numuri), lai arī ir bijušas problēmas ar LMT, kur nācās nosirmot līdz dabūju naudu atpakaļ, vismaz naudu mērķtiecīgi nav zaguši un arī datu plāni vienmēr bijuši draudzīgi, teiksim, ja pieslēgumam pārtērē datus, tad turpini lietot ar super lēnu ātrumu par brīvu vai pieslēdz papildus par standarta cenu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes