LV RU

AtrisinātaZelta Zivtiņa - Krāpšana

Nopērku veikalā atjaunošanas karti 5.00 eiro vērtībā, stāvlaukumā pirms iedarbinu aktivizēju karti un momentāli saņemu sms ka "mans pieprasījums ir noraidīts, jo manā kontā esot tikai 4,85 eiro" - zelta zivtiņas krāpnieku kantoris ieviesis sistēmu, ka tiklīdz uz konta parādas nauda 0.15 tiek novikts kā "dienas maksa", līdz ar to spiežot klientu doties lielveikalā otro reizi (covid-19) laikā un iegādāties papildus atjaunošanas karti, jo vienīgais priekšapmaksas lietotājiem pieejamais tarifs ir "zz seniori" pa 4.99 eiro mēnesī. Riebīga ņirgāšanās par klientu no zz puses norādot cenu tarifam 4.99 un pārdodot 5.00 eiro atjaunošanas kartes, rēķinoties ar to ka 0.15 tiks automātiski atvilkts.
Vai šādam pakalpojumu sniedzējam var uzticēties ar pēcapmaksu? Kā jūs domājat?

05.10.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Tele2 Latvija Pārstāvja atbilde 06.10.2020

Gaidām detalizētu informāciju no klienta, kas nepieciešama situācijas risinājumam.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Naivais latvietis 07.10.2020

2vas dienas vēlāk TELE2 darbiniece ar mani sazinājās telefoniski un uzskaitīja uz ZZ konta papildus 1.00 eiro, lai es varētu pieslēgt tarifu. Lieta atrisināta.

Komentāri (8)

C Ciganka paganka 06.10.2020

27125318-eskorta pakalpojumi

M Mošpietiek? 09.10.2020

Par cik zināma pieredze ir, iesaku pārbaudīt iestatījumos pie mobilajiem tīkliem, vai nav ieslēgts automātiskais LTE (4G)/3G/2G un pārslēgt uz 3G/2G. Jo 4G ļauj Jūsu telefonam pieslēgties internetam, lai iestatītu laiku, Jūsu atrašanās vietu, laika ziņas un, nedod Dievs, sākt programmatūras automātisko atjaunināšanu. Ja ir 4G vai LTE atļauts, tad tur arī meklējami Jūsu trūkstošie centi. Ceru, šis padoms būs noderīgs. Tele2 darbiniecei atsevišķs paldies par situācijas vēršanu klienta labā!

N Naivais latvietis 10.10.2020

Nē, jums nebūt nav taisnība. Priekšapmaksas kartēm ZZ kad beidzas tarifs pats automātiski pieslēdz bezlimita zvanus un sms uz dienu par ko iekasē tos 0.15. Tātad ja lietotāja tarifam ir beidzies tarifs, šī nauda tiek noņemta automātiski. Palasot sūdzības tieši par ZZ šī problēma ir plaši apspriesta pēdējo 2 gadu laikā, diemžēl šis ir nekrietns biznesa modelis - nekas cits. Ciniski ir pārdot 5.00 atjaunošanas kartes, rēķinoties ka ar to nepietiks līdz vienīgajam 4.99 vērtajam tarifam un būs jāpērk vēl. Skumji bet patiesība..

Džozefīne 20.10.2020

Man pat nepagāja neviena diena. Šodien bija jāpagarinās tarifam, jau dažas dienas iepriekš papildināju kredītu par 5€ un kopā bija mazliet vairāk kā 5€, bet šodien izrādās, ka ir nepietiekams kredīts, lai pagarinātu tarifu. Vienkārši kāš naudu visu laiku.

A Agnese Balode 29.01.2021

ZZ pataisa cilvēkus par muļķiem un novelk visu naudu ko var. Sūdzas retais, jo tie taču ir daži eiro mēnesī, kas pazūd, tomēr kopumā tiek nokrāpta liela nauda. Bet kā saka - ir aitas, būs cirpēji! Man pieteik izskatīju visus piedāvājumus un sapratu, ka ja tagad pie ZZ priekšapmaksā BS ir par 4.99, bet reāli citreiz sanāk krietni pārmaksāt, dēļ šiem dienas tarifiem, ko nav iespējams atslēgt, tad ZZ pēcapmaksā BS ir 6.50, kas arī nav lētāk, kā priekšapmaksa. Lmt sanāk 2.50 nedēļā bezlimita sarunas+sms, tātad 10 eiro mēnesī. Bet Bite piedāvā pāriet arī priekšapmaksā ar savu nr. bez maksas,kur bezlimita sarunas+sms mēnesī izmaksā 4.75.
Paldies! Savus secinājumus esmu izdarījusi, ar nākošo mēnesi uzneredzēšanos ZZ, ko izmantoju jau 15 gadus, varat norīt manu atlikumu, jo tas Jums būs pēdējais no manis, un esi sveicināta Bite! :)

Džozefīne 30.01.2021

Es arī apsveru domu pāriet uz Biti, bet viņiem vienīgi internets nenormāli slikts. ZZ jau visu laiku izdomā kaut kādas atrunas, kāpēc tā nauda pazūd. Man pateica, ka mobilie dati automātiski pieslēdzoties, bet, kad beidzot atradu, kur to var izslēgt, tad nauda tāpāt turpināja pazust. Visu laiku pa biškam novelk, lai nepamana, bet beigās tāpat savācas normālas summas, it sevišķi, ja katram šitā.

K Kichi Nixie 04.01.2021
Krāpšana

Papildināju kredītu un nepagāja pat minūte līdz noņēma no bilances 0,21 centu, telefons bija pieslēgts pie WI-FI un nekādu izmaksu tajā īsajā brīdī fiziski nevarēja būt. Tas jau ir tā kā apsurds!

S Sudzibas.lv Admin 18.04.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes