www.sudzibas.lv Zelta Zivtiņa jau izmantotas priekshapmaksas kartes

Zelta Zivtiņa - jau izmantotas priekshapmaksas kartes

Nopirku 2 atjaunoshanas kartes par 12, 95LS un, kad ievadiiju atjanishanas kodu savaa tel, man uz ekraana paraadiijaas uzraksts, ka nevar tikt papildinaats krediits.Naakoshajaa dienaa zvaniiju uz TELE2 apkalposhanas centru, un man operaatore pateica, ka piedodiet, bet shiis kartes jau tika atjaunotas.Biju shokaa!!!Un operatore veel man "ieteica" uzmaniigaak skatiities, kam dodu savas atjaunoshanas kartes.Nu vispaar man nebija ko teikt...Es tikai pazudeeju 25, 90LS, un tiku pamaaciita, kaa jaariikojaas.No taas dienas vairs neesmu ZZ klients.

I

Komentāri (6)

M mafona 18.05.2008

nekas patiikams tas tiesham nav

J Jeff 19.05.2008

Ja jums teica ka sis kupons ir jau izmantots, tad jums jaiet uz Tele2 servisa centru un jauzraksta iesniegums un pievienot atjaunonas kuponu un ceku par pirkumu. Tad si summa jums varetu tik ieskaitita ZZ numuras konta.

J Janis 25.10.2008

Vispar interesanta lieta... Man ar okarti sitaa nekad nav gadijies!! Te darbs Tele2, lai aizsargatu savus kodus, savadak taa jau Tele2 nav tagad topaa, bet ar sitadiem sudiem bus vispar dimbaa

A Aldis 10.02.2009

Jums jaiet uz Tele2 servisa centru un jauzraksta iesniegums un pievienot atjaunonas kuponu un ceku par pirkumu. Tad si summa jums varetu tik ieskaitita ZZ numuras konta

D Den 12.01.2010

опять народ TELE 2 разводит

U upsiii 23.03.2010

es gan teikšu tā, ka tele 2 nav vainīgs... vainīgie ir ļautiņi kuri mēģina ievadot ciparus "na haļavu" papildināt savu karti.. un daudziem tas izdodas...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes