LV RU

AtrisinātaWeb-shop.lv - Bojāta prece

Atveda gāzes plīti ar līdz galam neuzklātu emalju uz gāzes plīts virsējās malas. Patērētājs netika informēts iegādājoties preci, ka prece ir ar defektu un nekāda atlaide par defektu vai brīdinājums, ka patērētājs iegādājas bojātu preci netika patērētājam paziņots.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Agnese Jermaka 28.03.2018

Nekāds risinājums, jo prece ir jāizpako un meistars jāsūta prom un jāaicina atkal, kas par to maksās?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes