LV RU
www.sudzibas.lv VSAA Slikta klientu apkalpošana

VSAA - Slikta klientu apkalpošana

VSAA darba laiks pirmdienā ir līdz plkst. 19.00, pēc plkst. 17.00 strādā tikai 2 pieņemšanas punkti, rinda ir padsmit cilvēki. Ja nevarat nodrošināt darba spēku, nav jāliek darba laiks līdz plkst. 19.00
Tā arī vairāk kā puse klientu palika neapmierināti un neapkalpoti. Kaut arī viena daļa ir atprasījusies no darba, tērējuši naudu autostāvietai, nosēdējuši 2h rindā un beigās apkalpošana nav notikusi!
Kurš apmaksās auto stāvietas r''ekinu un darbā zaudēto laiku?
Iepriekšējs pieraksts ir pieejams. Tikai neliels precizējums- jāgaida TIKAI 10 darba dienas! Apgalvo apkalpotāja Lidija!

Par ko valsts viņiem maksā algas? Par kurnēšanu?

O

Komentāri (3)

A AK-74 14.08.2018

hmm dēļ kā vēl šobrīd jāiet klātienē uz VSAA? 99% pakalpojumu var izmantot caur internetu.

O Orchidhouse 15.08.2018

Ja bērns ir invalīds, tad lēmums jānes uz VSAA un jāpilda klātienē, to apliecināja 2 VSAA darbinieki! Esot pārāk sarežģīti aizpildīt, lai nekļūdītos! Un to apgalvo VSAA...tad arī paliek aktuāls jautājums, kurš raksta tās instrukcijas, lai cilvēki varētu attālināti - nekļūdīgi, aizpildīt visu nepieciešamo infomāciju.
Neuzskata,ka bērniem invalīdiem būtu jāsēž garās rindās. Manas domas tikai... Tiklīdz paši būs šādā situācijā dzīvē, varbūt sāks kustēties!

I Ingal 09.09.2018

Es aizpildīju internetā bez nekādām problēmām. Nav nekā sarežğīta tikai kārtīgi jāizlasa un viss. Ātri, ērti un bez rindām, jau sen neesmu bijusi vsaa, visu pildu caur latvija.lv

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes