VIN-E SIA - Krāpšana

Labdien!
Veicu pasūtījumu un apmaksu šajā internetveikalā, kura reklāmu ieraudzīju facebookā, 12. Martā. Saņēmu e-pastu, ka pasūtījums ir saņemts. Viss man sāka likties aizdomīgi, kad tālāk informāciju nesaņēmu no viņiem. Rakstīju jautāju vai ir saņemta apmaksa. Pēc vairākiem mēģinājumiem sazināties ar viņiem, saņēmu atbildi, ka apmaksu ir saņēmuši, un lielā pieprasījuma dēļ, prece būs 10 darba dienu laikā. Kad šīs 10 darba dienas bija pagājušas, saņēmu e-pastu, ka prece kavēsies. Vairs neatbild ne uz e-pastiem, ne uz sms, ne uz telefona zvaniem. Skatos, ka par šo uzņēmumu sūdzību daudz, bet viņi vēl turpina darbību un reklamējas, lai piesaistītu klientus un krāptos.
Facebookā viņi mani arī nobloķēja.
Un preci, protams, ka neesmu saņēmusi.

Komentāri (2)

V VIN-E 30.03.2022

Labdien, Ginta!
Kā jau Jums tika paziņots - sūtījuma piegāde kavējas un plānojam izsūtīt šīs nedēļas laikā.
Jūsu pasūtījums ir nodots piegādei ar sūtījuma numuru CC404739186EE.
Pasūtījumam netika pievienoti divi produkti, jo patreiz tie nav pieejami mūsu noliktavā loģistikas problēmu dēļ.
Lūgums atsūtīt Jūsu rekvizītus, lai varētu veikt naudas atgriešanu par šiem produktiem.

Jauku vakaru!

G Ginta Grunte 30.03.2022

Paldies par atbildi!
Šādi vismaz reaģējat un atbildiet, jo telefonu necēlāt un uz epastu atbildējāt tikai pēc šīs sūdzības. Ļoti ceru, ka preci un naudu saņemšu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes