VIN-E SIA - Krāpšana

Pasūtīju preci jau 2 mēnešus atpakaļ, kā arī apmaksāju. Preci joprojām neesmu saņēmusi, uz e-pastu pārdevējs neatbild. Sociālā tīkla Facebook lapā uzņēmums turpina maldināt klientus ar jaunām akcijām un it kā klientu pozitīvām atsauksmēm. Nolēmu uzrakstīt savu komentāru-atsauksmi par nesaņemtu preci, saņēmu uzaicinājumu sazināties privāti, mans komentārs momentā tika dzēsts. Uzrakstīju privātu vēstuli par nesaņemto preci, atbildēja, ka prece bijusi izsūtīta, bet laikus neesot izņemta no DPD pakomāta un tikusi nosūtīta atpakaļ pārdevējam. Tomēr neesmu saņēmusi sms ar paziņojumu, ka pakomātā piegādāts mans pasūtījums, nekad iepriekš par DPD piegādātāju nav bijušas sūdzības, tieši pretēji, varu uzteikt DPD darbību!
Šodien atkārtoti iekomentēju Facebook lapā pie preces reklāmas, informēju, ka vērsīšos ar sūdzību Sudzibas.lv, momentā saņēmu ziņu Facebook mesindžerī, ka pārdevējs var atgriezt man preces izmaksas, izņemot piegādes izmaksas, jo esot jau samaksājis dubultā, arī par preces atgriešanu no pakomāta pārdevējam. Pārdevējs centās vainu novelt uz nekorektu DPD darbību un ieteica vērsties ar sūdzību pret šo piegādes kompāniju. Sarakste ar mani tika lasīta līdz mirklim, kad nosūtīju savu konta numuru. Šeit vairs nav runa par naudu, bet par rīcības morālo aspektu, manuprāt, ir amorāli izkrāpt naudu no cilvēkiem, it īpaši, ja tā tērēta Ziemassvētku dāvanu iegādei!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes