www.sudzibas.lv Vidaxl.lv Slikts serviss

Vidaxl.lv - Slikts serviss

Gribu pabrīdināt cilvēkus, kas vēlas iegādāties vidaxl preci caur 220.lv. Divas reizes sūtīju vannas istabas mēbeles, apmaksāju un pēc laika saņēmu paziņojumu, ka pasūtījums atteikts, sakarā ar preces neesamību. Bet vidaxl joprojām it kā neesošo preci neizņem no piedāvājuma 220.lv veikalā. 220.lv naudiņu atskaita atpakaļ, pret viņiem pretenziju nav. Vidaxl tik skaļi visur reklamējas, bet es personīgi, pēc šīs nepatīkamās pieredzes, viņus neieteikšu nevienam, tieši otrādi.

13.12.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

V

Komentāri (4)

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [slēpt]@220.lv

Ar cieņu, 220.lv

L Lauvas Sirds 06.09.2023

2023. gadā joprojām tas pats. Atī 2x jau piedzīvoju identisku scenāriju. Un arī preces joprojām rādās kā pieejamas. Pasūtījuma piegādes datumu pārceļ ntās reizes. Un beigās atceļ pasūtījumu vispār. Vai tiešām ir vajadzīgs mēnesis, lai saprastu, ka pereces viņiem nav? Dotais uzņēmums grauj arī paša 220.lv reputāciju. Kāpēc jūs to pieļaujat. Ieviesiet vismaz iespēju novērtēt arī neizpildītus pasūtījumus, lai pieviltie pircēji var brīdināt citus par šo uzņēmumu.

Labdien, Vaalodze!
Mēs esam apzinājuši problēmu, ka Marketplace pārdevēji reizēm neatjauno informāciju pietiekami bieži par preču atlikumiem mūsu mājas lapā kā rezultātā veidojas šādas situācijas. Meklēsim risinājumu.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
220.lv

L Lauvas Sirds 06.09.2023

2023.gadā risinājumu acīmredzot joprojām neesat atraduši!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes