www.sudzibas.lv Viasat Attieksme pret klientu

Viasat SIA - Attieksme pret klientu

Tā kā Sia Viasat NETIKA atsūtījis rēķinu 2 mēnešus uz līgumā norādīto e - pasta adresi , tad 11.01.2016.e pastā saņēmu rēķinu par 3 mēnešiem , bet pastā 12.01.2016.brīdinājumu samaksu veikt līdz 25.01.2016.ieskaitot un maksājumu uzdevumu nosūtīt uz sia Viasat. Samaksa tika veikta 25.01.2016.plkst.12.00 un MU nosūtīts , bet plkst.17.00 pakalpojums tika pārtraukts, uz manu tel. zvanu tika atbildēts , ka MU tiks apstrādāts 3 darba dienu laikā. Man rodas daži neskaidri jautājumi:
1) 25.datums beidzas Plkst.00.00, tad kādēļ pakalpojums tika pārtraukts 7 stundas ātrāk par brīdinājumā noteikto laiku.
2) ja pakalpojums tiks atjaunots 3 darba dienu laikā, kādēļ man cilvēkam ar kustību traucējumiem vajadzēja meklēt iespēju nosūtīt šo maksājuma uzdevumu.
Atbilde ir ļoti vienkārša, jo par pakalpojuma atjaunošanu no klienta tiek iekasēta papildus maksa!
Rēķinus izsūtīt nav laika, bet aptauju vai Viasat ieteiktu draugiem gan atsūtīja jau nākamajā mēnesī.
Aelita Bigača

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes