LV RU

Viasat - rekini

sveiki.gribeju uzzinat vai tiesham man jamaksa : pirms 2 ar pus gadiem panemu viasat, maksaju un vis ok, tad parcelos un nemaksaju, pec 3 men atsledza, parads ap 50 ls, creditreform ari naca summa ta pati.pec pusotra gada tagad nolemu samaksat un pieslegt atpakalj.zvaniju, ja varam 50 ls un vis ok no viasat.samaksaju, zvanu lai pieslegtu signalu, piesledza, bet neko man nerada jau menesi, un atnaca uz e pastu rekins par 250 ls par tiem meneshiem kad vinji atsledza., vai man jamaksa par to ka atsledz signalu ta pati aboneshana 13, 50???

Z

Komentāri (6)

J janis 13.10.2008

Riktiigaakaa klientu appisana.

J juris 21.11.2008

Nevienam neiesaku VIASAT, pirmkārt jau visādi vienreizēji maksājumi(it sevišķi sākumā) par kuriem nekas netiek minēts pirms līgima slēgšanas un otkārt jau sliktais signāls. Regulāri ir problēmas ar signāla uztveršnu un šad tad nav signāla vispār. Ja ārā stiprāks vējš, tad skatīties nav iespējams, jo attēls nepārtraukti bremzējas un raustās, tāda ir mana pieredze ar VIASAT.

H Harijs 21.11.2008

Man ar sanāca ar Viasat kašķis par rēķiniem, taču kad pateicu lai brauc un ņem savu uztvērēju nost palika viss klusu un lika mieru, arī sliktā laika iespaidā bildes nav par ko biju viņiem zvanījis.tad piezvanīju un atteicos maksāt jo karte nebija aktivizēta, pēc dienas bija :meistars:klāt-noregulēja(ko īsti-nesapratu, kaut gan skatījos pakaļ)deva parakstīt kautkādu reķinu par darbiem ko darījis, kad palūdzu uzrakstīt savu vārdu, uzvārdu viņš paķēra to papīru un pazuda.Tā man palika tas komplekts .Tiešām kantoris īsta miskaste.

I ilze 03.07.2009

Man ar VIASAT kašķis par nekorektiem rēķiniem velkas jau mēnešiem! Es nesaprotu, kāpēc šis kantoris pozicionē, ka ieraksta sarunas, lai labāk palūidzētu atrisināt problēmas! Tā nu tas nav gan! Es par nekorekti izstādītu rēķinu sazvanījos ar 4 dažādiem cilvēkiem no VIASAT. Katrs apgalvoja ko savu! Es teicu, lai noklausās sarunas, kuras tiek ierakstītas un vismaz saskaņo ar kolēģiem, ko teikt klientam! Man darbiniece no VIASAT nespēja paskaidrot rēķinā iekļautās summas-ar to viss sākās. Es nebiju tā aitiņa, kas ar to samierinās un klusējot samaksā! es zvanīju atkal. Man darbiniece apgalvoja, ka rēķins ir nekorekts un tiks labots un līdz tam maksāt nevajagot!Tas nenotika!Gāja laiks un es nolēmu rakstīt pretenziju-rakstisku, ierakstītā vēstulē!uz to man atbildēja vairāk kā pēc 1, 5 mēneša!
pa to laiku man atnāca vēstule, ka tikšu nodota Credit reform, parāda piedziņai!
Vēstule atnāca, man tikai pateikts, ka rēķins ir tomēr korekts un ka parrēkini nebūs. pozīcijas netika paskaidrotas!
Man vispār nav ko teikt par tādu servisu!!!

S sarmite 15.12.2010

pilnīgi piekrītu ka kantoris ir miskaste...jūs tik padomājiet-kā šmauc viasat cilvēkus...uz to viņi pelnās...man jau divi mēneši nenāk uz adresi viasat rēķini-tagad pa diviem mēnešiem viasat pieaudzē procentus...viasat speciāli nesūta uz manu adresi rēķinus -lai vrētu pieaudzēt tos lielos procentus...ie ļoti grūti viasat sazvanīt-un ja sazvana -tad saka ka viss kārtībā izsūtīšot...tādad viņi no tiem procentiem barojas-un procenti nav nekādi mazie...redziet kā viasats šmauc nabaga cilvēkus...likvidēt tādu viasat...

G gepard 15.12.2010

Apsveiciet mani, es no tā kantora tiku vaļā!!!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes