LV RU
www.sudzibas.lv VIADA Slikta apkalpošana, melošana

Viada - Slikta apkalpošana, melošana

27.02.2021. Ap 19: 00 kopā ar māsu iebraucām dus "Viada" Jelgavā, rūpniecības ielā, lai noņemt uzkrājumu no atlaižu kartes. Tā kā mēs nezinājām, cik liels ir uzkrājums, māsa nolēma to noskaidrot pie kasieres-pārdevējas. Uz lūgumu noskaidrot uzkrājumu, kasiere (sieviete ar melniem, īsiem matiem) māsai atbildēja: "nevaru pateikt. Lai to uzzināt, vajag kaut ko nopirkt un tad novilkt karti".
Likās dīvaini, tāpēc nolēmām neko nepirkt un aizbraukt uz dus "Viada" Lietuvas šosejā. Šoreiz jau es piegāju pie pārdevējas ar tādu pašu jautājumu. Kasiere sasveicinājās, nopīkstināja atlaižu karti un paziņoja uzkrājumu.
Jautājums "Viada": kāpēc jūsu personāls melo klientiem (kasiere rūpniecības ielā) ? Cik es redzēju, uzkrājumu varēja noskaidrot, vienkārši nopīkstinot kartes svītrkodu, bet pārdevēja gribēja, lai es uzreiz kaut ko nopērku. Manuprāt, jums kā pakalpojumu sniedzējam ir pienākums paziņot klientam, pēc viņa prasības, uzkrājumu uz atlaižu kartes. Palikām ļoti neapmierināti un dusmīgi par apkalpošanu "Viada" rūpniecības ielā.

03.03.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (1)

M Marta8259 19.03.2021

Smiekli nāk par cilvēkiem kam savā pliekanajā ikdienā tā vien nav ar ko citu nodarboties, kā par kādu sūdzēties. Izklausās pēc izteiktas traģēdijas!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes