Viada - Neprofesionāla attieksme no DUS darbinieka
19.09.2025 biju iebraukusi Viadā, Rīgas ielā 56 ( DUS Jelgava - 3), iepildīt degvielu, ienākot iekšā samaksāt, pie kases stāvēja, jauna meitene, vārda zīmīti neredzēju, apkalpjot mani sasveicinājās, bet es vēlējos samaksāt ar skaidru naudu, kad iedevu naudu, viņa atvēra kasi un atmeta man naudu atpakaļ sakot, ka viņai nav ko izdot, ka nav skaidrās monētu naudas, kad piebildu, ka man arī nav, viņa turpināja atkārtot šo tekstu un ka nav ko izdot, ja arī izdotu mazāka nomināla monētas, nebūtu pret, bet šis variants netika piedāvāts, kā arī varēja piedāvāt alternatīvu situācijas risinājumu, piemēram samaksāt ar karti, tik daudz, lai varētu atdot šo atlikumu, vai pajautāt mierīgi, ka varbūt ir mašīnā šīs monētas, taču šis risinājums netika piedāvāts, salīdzinot ar citām Viadas stacijām, šādas alternatīvas piedāvā pašas operātores, esmu saskārusies, arī saprotot, ka diemžēl šīs skaidrās naudas var nebūt. Diemžēl šāda situācija ir radusies, un būtu vēlams ja stacijas vadītāja izrunātu šo situāciju ar operātori, un pateiktu, ka šādas alternatīvas ir iespējamas, jo dalīto maksājumu ir iespējams uztaisīt, lai citiem klientiem nebūtu šādas problēmas ar šo situāciju risinājumu.
Komentāri (2)
Dīvaina sūdzība. Raksta Mārtiņš un sieviešu dzimtē... Vai tad operatore neļāva maksāt ar karti? Ja saprotat, ka var nebūt ko izdot, par ko sūdzaties?
Vai tad ir starpība, kas ievieto sūdzību? Vai problēma ir tajā, ka operātors nepiedāvā alternatīvu risinājumu, un šis risinājums ir jādomā klientam, nevis cilvēkam, kas stāv un vēlās samaksāt, mierīgi varēju aiziet prom un tā vairs nebūtu mana problēma, man nav jādomā par to ka nav skaidrās naudas kasē, par to ir jārūpējās cilvēkam, kas stāv aiz šīs kases, un japiedāvā alternatīvu gadijumā, ja nav monētas, skaidri izteicu savu domu, vai jums vēlreiz pateikt tieši to pašu, kas ir rakstīts tekstā?