Vesels no dabas - Krāpšana

5. Jūnijā veicu pasūtījumu, tūlīt apmaksāju, saņēmu 4. Augustā. Konstatēju, ka pasūtījumā nav ielikta 1 prece un vēl vienas pasūtītās preces vietā ielikta cita līdzīga prece, bet par to pašu cenu. Ziņoju tikai par nepiegādāto preci e-pastā un tad telefoniski. E-pastā atbildes nebija, un, kad vairākas reizes zvanīju no numura, ko uzrādīju pie pirkuma veikšanas, telefonu necēla, pacēla tikai tad, kad uzreiz pēc tam zvanīju no cita numura. Tad apsolīja izsūtīt apmaksāto preci pēc atkārtota e-pasta ziņojuma saņemšanas, bet visi aicinājumi e-pastā un sociālajā tīklā preci izsūtīt vai atgriezt tās cenu tika pilnībā ignorēti. Apzināta, reti nekaunīga naudas izkrāpšana.

I

Komentāri (1)

E Eva Runtule 07.08.2021

Pilnīgi piekrītu, ka šī kompānijai ir briesmīga attieksme pret klientu - gaidu preci no 13.jūlija, pēc manas sūdzības e-pastā saņēmu standarta atbildi, ka gaida preču piegādi, bet uz manu kategorisko vestuli atgriezt naudu, atbildi nesaņēmu. Totāla vienaldzība un klaja bezkaunība.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes