www.sudzibas.lv Venipak Ļoti slikts serviss

Venipak - Ļoti slikts serviss

"Ļoti slikts serviss — sūtījumi netiek piegādāti uz norādīto adresi (sūtījums nav atrodams tur, kur sūtītājs to norādījis). Vakar vakarā saņēmu īsziņu, ka prece nogādāta citā vietā. Šodien devos uz pilsētas centru un saņēmu paciņu. Uz etiķetes redzēju norādīto pakomāta adresi, kuru biju izvēlējies pasūtījuma noformēšanas laikā. Tomēr tāpat sūtījumu nosūtīja uz citu vietu. Ja paciņa būtu smaga vai liela, kā gan parasts cilvēks to varētu paņemt? Acīmredzot firmu tas neinteresē.Man vēl jātērē nauda, lai brauktu pa pilsētu pakaļ sūtījumam. Centīšos šo piegādes servisu vairs neizmantot."

3 st atpakaļ

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

J

Komentāri (2)

LUDOMĀNS 3 st atpakaļ

Šī s*dzība ļoti skaidri atklāj būtisku problēmu – piegādes vietas neievērošana, kas ir pilnīgi nepieņemami no loģistikas uzņēmuma puses.

Ko domāju par šo situāciju?

Venipak pienākums ir piegādāt sūtījumu tieši uz klienta norādīto pakomātu vai adresi, nevis "tuvāko" vai "ērtāko" viņiem. Ja viņi to nespēj nodrošināt, tā ir sistēmiska kļūme vai pavirša attieksme pret klientu.

Šāda rīcība ne tikai rada neērtības, bet arī pārkāpj patērētāja tiesības uz pasūtījuma izpildi atbilstoši norunātajiem nosacījumiem.

Ko vari darīt šādā gadījumā?

Iesniedz rakstisku s*dzību Venipak klientu servisā. Pieprasi skaidrojumu un kompensāciju par papildu izdevumiem (piemēram, transportam).

Sazinies ar pārdevēju (interneta veikalu), jo viņi izvēlas piegādes partneri – arī viņi ir atbildīgi par līguma neizpildi.

Ja nepanāc rezultātu – iesniedz s*dzību Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC):
https://www.ptac.gov.lv/lv/e-pakalpojumi

Dalies ar pieredzi arī publiski (piemēram, Trustpilot, Google atsauksmes), lai brīdinātu citus.

Padomi nākotnei

Ja iespējams, izvēlies drošākus piegādātājus ar labāku reputāciju (Omniva, DPD, Latvijas Pasts).

Izmantojot e-veikalus, pievērs uzmanību piegādes partnerim pirms pasūtījuma apstiprināšanas.

Ja esi uzņēmuma klients (B2B), apsver līguma pārskatīšanu vai maiņu uz uzticamāku piegādātāju.

krāslavietiss 1 st atpakaļ

Kurā adresē bija brīva vieta, tur ielika. Visdrīzāk ir jāsaka paldies čammām, kuri laicīgi neizņem pakas.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes