Venipak - Atsauksme

Situācija tāda, ka šodien 06.12.22. Venipak piegādāja matraci, ko pasūtīju no 1a.

No rīta viņiem datubazē bija mans vecais numurs, sazvanīt mani nevar, es esmu darbā - matracis dodas uz adresi, kur neviena nav un pasūtījums ar apmaksu uz vietas ar karti! Turklāt pin no pasūtījuma nāk uz veco nr.. Viss slikti? !

Sazvanīju Venipak Helpdesku, nomainīju savu telefona numuru uz jauno, dabūju kurjera numuru. Sazvanīju kurjeru, apstāstīju situāciju. Sazvanīju vēlreiz Helpdesk, uz jauno nr. Atsūtīja pin datus. Sarunāju, ka pirkumu varēs veikt mans draugs, prece tika piegādāta, kurjers un draugs savā starpā sazvanījās, viss nokārtots, mājās gaida matracis: d

tā ir slikta apkalpošana? .. Dodu 10 no 5 zvaignēm! Un paldies!
P. S. No viņu puses visur šodien bija pozitīva un atsaucīga klientu apkalpošana.

06.12.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes