LV RU
www.sudzibas.lv Veģu Auto Slikta attieksme, augstprātīga komunikācija

Veģu Auto - Slikta attieksme, augstprātīga komunikācija

Nelaipna attieksme, uz e-saziņu nereaģē (atļaujas vīzdegunīgi pārvaicāt, kāda sakarā klientam ir prasība saņemt rakstisku atbildi uz N-Tajiem epastiem par servisa termiņiem) ; unikāls serviss, kas nevēlas un nesteidzas apkalpot kasko gadījumu (par vairākiem k) , auto bojājumu apskatei Veģiem esot vajadzīga vairāk kā nedēļa, tāmēšanai pēc apskates – vēl vismaz nedēļa vai divas. (ieskatam: citos servisos piedāvā sagatavot tāmi 2. Vai, max, 3. Dienā pēc auto atvešanas) . Mana kļūda - iespējams, vajadzēja pirms auto atvešanas sazvanīt šo servisu - pēc pirmās sarunas, ja tā būtu bijusi līdzīga pēcāk piedzīvotajām trijām, nekad turp vispār nebrauktu, bet naktī pēc avārijas piezvanīt īsti nebija iespējams, tāpēc pēc rekomendācijas aizevakuēju auto uz Veģiem. Nekad tā vairs nedarīšu, nekad. Aizvedu (apdrošinātāja) naudu uz citu servisu ar citu attieksmi, ar citu kultūru. :) tāme tiks nosūtīta apdrošinātājam 2. Dienā.

22.09.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

In

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes