LV RU
www.sudzibas.lv Veģu Auto Iesaku izlasīt potenciālajiem klientiem par manu pieredzi pirms servisa apmeklējuma

Veģu Auto - Iesaku izlasīt potenciālajiem klientiem par manu pieredzi pirms servisa apmeklējuma

Vēlējos uzrakstīt savu pieredzi ar šo servisu. Uzreiz gribu teikt, ka iespējams mans gadījums ir tikai neveiksmīga apstākļu sakritība un nevienam citam šādi cerams negadīsies. Sākās viss ar to, ka mans auto tika apskādēts autostāvvietā un pieteicu KASKO gadījumu, apdrošinātāji ļāva izvēlēties starp servisiem, kuri ir viņu sarakstā, izvēlējos tuvāko savai darba vietai, proti, Veģu Auto. Auto apskatīja, novērtēja un pēc laika jau atdevu krāsošanai, jākrāso bija abas durvis šofera pusē. Darbi tika veikti "normālos"termiņos un salīdzinoši ātri devos jau pakaļ auto. Pirmais, kas radīja bažas bija tas, ka iekāpjot auto, nevarēju to iedarbināt, jo bija nosēdināts akumulators, nepatīkami, bet tomēr sīkums, ar pielaidēju iedarbinājām un priecīgs devos prom. Jāpiemin, ka auto no servisa saņēmu piektdienas vakarā. Sestdien no rīta dodos ar ģimeni un jūrmalas pusi un automašīna sāk skanēt tā it kā būtu beigti visi gultņi, turpinu braukt pa jūrmalas šoseju un auto arī sāk vibrēt. Stājos malā un vizuāli neko nekonstatēju, taču drošības labad iebraucu tuvējā servisā, kas paceļ auto uz pacēlāja un rāda, ka aizmugurējo auto disku var pakustināt ar pirkstu, respektīvi, riteņa skrūves pieliktas tikai skatam un disks nav pieskrūvēts. Servisā konstatē, ka disks ir pavisam beigts, jo no kustēšanās visi skrūvju caurumi kļuvuši ovāli. Sazvanīt Veģu Auto nav iespējams, jo is sestdiena, tā nu palieku bez auto uz brīvdienām. Pirmdien dodos pie priekšniecības, kas solās disku SATAISĪT, kam nepekrītu, jo disks vairs nebūs tāds kā iepriekš. Pēc ilgām pārrunām vienojamies, ka meklēs citu vietā un drīz vien tas ir noticis un tiek uzlikts jaunais disks. Paiet nepilns mēnesis (iespējams vairāk) kā pamanu, ka krāsa no tikko krāsotajām durvīm lobās nost, kā arī ka krāsotie elemeti ļoti atškiras no pārējā auto. Dodos atpakaļ, jo krāsojumam ir gada garantija un norādu uz defektiem, uz ko man atbild, ka jā auto durvis tiks atkal pārkrāsotas. Saņemu atpakaļ auto un protams pārkrāsotās durvis atšķiras arī no otrām durvīm, kuras tika krāsotas iepriekš. Ok pieveru acis un neceļu traci.
Nākamais gadījums, cits auto, kuram nolemju nomainīt eļļas un blīvslēgus. Servisa pieņēmējs (Aleksejs, ja nekļūdos) nosauc termiņu viena diena, paiet viena, divas dienas , tad pa vidu brīvdienas, rezultātā 5 dienas bez auto, pats zvanu interesējos, saka, ka vakarā varot nākt pakaļ, dodos pēc auto , viss izdarīts pastumj man aizdedzes atslēgu un izdarīto darbu lapu, samaksāju tāmes summu un paņemu atslēgu. Sāku pētīt atslēgu, kas izskatās briesmīgi (salīmēta kādās 4 vietās, knapi turās kopā un skrūve pazaudēta), prasu, kas noticis ar atslēgu, uz ko atbilde, ka darbinot auto atslēga esot sadalījusies. Par šo visu informēju servisa vadītāju, kurš atrunājas ar to, ka auto ir vecs un neviens speciāli neko nav lauzis, saku, ka piekrītu, taču par to ir jāinformē nevis jāiegrūž atslēga ar cerību, ka neko nepamanīšu. Vienojos par tikšanos ar vadību, lai šo izrunātu, braucot uz tikšanos konstatēju, ka auto vairs nepūš silto gaisu! Tiekos ar servisa vadītāju Māri, kurš ir saprotošs un ir gatavs kompensēt jaunas atslēgas izgatavošanu un norīko servisu tik galā ar siltā gaia problēmu. Kamēr notiek dialogs ar Māri, kabinetā ienāk arī servisa īpašnieks, kurš uzklausa situāciju un skaidri liek noprast, ka viņs uzskata, ka atslēgas remonts nav jākompensē, taču, ja Māris esot pieņemis kompensēt, tad lai iedodot man naudu un lai pats braucu mainīt atslēgu. Jau iepriekš minēju, ka nav runa par izmaksām (30 EUR), bet gan par attieksmi un to, ka serviss patvaļīgi salīmē atslēgu (nekvalitatīvi) un neko nepasaka, kamēr pats neieraudzīju. Tā kā servisa īpašnieks nav ieinteresēts, lai klienti būtu apmierināti pieņemu lēmumu, ka zaudējumus segšu pats un vairs neatgriezīšos šajā servisā. Jāpiemin, ka šie visi "DARBI"notika šī gada laikā un esmu drošs, ka neesmu vienīgais, kurš ar šādiem "darbiem" saskaras, taču esmu pietiekoši uzstājīgs, lai cīnītos par savām tiesībām. Mārim uzslava par situācijas risināšanu, servis īpašniekam (pieņemu, ka Jānis Vanhanens, jo priekšā nestādījās) iesaku padomāt par attieksmi un ļaut šos jautājumus kārtot vadītājam, lai vismaz kāds klients paliktu apmierināts.

Sn

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes