www.sudzibas.lv TUF Autocentrs Slikts serviss, neuzņemas atbildību

TUF autocentrs - Slikts serviss, neuzņemas atbildību

Aizvedu auto uz diagnostiku, diagnostika 50eur
Diagnosticēja - bojāti visi smidzinātāji
Ņemot ārā smidzinātājus - nolauza vienu un atteicās uzņemties atbildību
Ielika restaurētos smidzinātājus - problēma līdzgalam neatrisinājās un pirmajā mēnesi visām 4 smidzinātāju blīvēm jau bija izveidojusies noplūde, kā rezultātā tika sabojāti restaurētie smidzinātāji, ja tie vispār tika ielikti restaurēti... remonts bija izmaksājis 1000eur, viss lieki

Vēmiens nāk, neiesaku apmeklēt šo servisu, nevar uzticēt savu mantu

05.02.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no TUF Autocentrs Support Pārstāvja atbilde 05.02.2021

SIA TUF komentārs:
Cien. Kāposta kungs, paldies, ka atsaucāties uz šo 2019. gada februāra remonta gadījumu. Mēs nevaram piekrist Jūsu apvainojumiem, jo pie sprauslu izņemšanas, it īpaši automašīnai sliktā stāvoklī, pastāv iespēja, ka sprausla nolūzt, kā arī notika. Pirmkārt, Jūs bijāt informēts, ka šāda iespēja pastāv. Otrkārt, mēs dabu pabeidzām un sprauslu izņēmām uz sava rēķina, lai arī tas mums, ne arī nevienam citam autoservisam nebūtu jādara bez maksas! Ņemot vērā, ka Jūs no tālākā remonta atteicāties, remonts tika pabeigts Jūsu apstiprinātā budžeta robežās. Jebkuru jautājumu vai neskaidrību gadījumā esam gatavi sniegt papildus informāciju vai skaidrojumus: epasts: [email protected] vai 26422787.

Papildināts Gints1234 05.02.2021

Pēc jums "EVA" autoserviss Madonā laboja jūsu kļūdas.
Auto jūsu mehāniķi ķērās klāt jūsu darba laika sākumā, pēc plkst. 9:00 aptuveni 11:10 saņēmu zvanu: Sprausla ir nolūzusi, mehāniķis jau esot izmēģinājis visu ko varot - nevar dabūt ārā.

DIVĀS STUNDĀS jūs iekļāvāties auto "pareizā sagatavošanā"
Darba izpildē, risinājuma meklēšanā - šeit jūsu kļūda jau redzama. Standarta cena par maiņu bija 250e, stundas likme autoservisā 40eur? Acīmredot darbu centāties izdarīt VIENAS STUNDAS LAIKĀ, tad kādēļ prasiet šādu gabaltiesas likmi!?
Ja autamašīna pēc jūsu standartiem atrastos pieņemamā stāvoklī - darbs ar jūsu tahniku ir izdarāms stundas laikā.
Paaugstināta samaksas likme, manuprāt ir par atbildīgo darbu, ja neuzņemas atbildību - tā vienkārši kļūst par KRĀPŠANU.

Ejot tālāk.. kad auto bija"sataisīts" kāds no darbiniekiem pateica: Tev tur čakarējas arī elektronika, neatceroties kas - es maksāju 50e par DIAGNOSTIKU KURU NEATCERĀS?

Kā jūs komentējiet to ka otrajā dienā auto turpināja mest check engine kļūdu un pirmajā mēnesī visu sprauslu blīves sāka laist?

Papildināts Gints1234 05.02.2021

Papildinot..

1. ES NETIKU INFORMĒTS PAR RISKU, ka kautkas tāds varētu notikt.
2. Es jums maksāju papildus 100e par sprauslas izvilkšanu, es atteicos maksāt 300e par par šo uztaisīto papilddarbu kā jūs sākotnēji to vēlējāties.
3. Par budžetu - jūs diagnosticējāt sprauslu problēmu, par to tika samaksāts un tas bija vienīgais darāmais darbs pēc jūsu diagnostikas, tāpēc nēkādi darbi netika atcelti budžeta dēļ, tajā brīdī jūs vienkārši nobeidzāt darbu..

Papildināts Gints1234 05.02.2021

Ja būtu bijis laiks, būtu tiesājies, bij pierādijumi par sprauslu atkārtoto remontu PĒC jūsu servisa apmeklējuma ar tādu pašu remontu, nerunājot par pašu smidzinātāja nolaužšanu. Diemžēl nebija laika, jo bija jāizbrauc no valsts un negribējās ar to ķēpāties, izmatoju savu laiku ienesīgākiem mērķiem. Tādēļ uzskatiet to par dāvanu!

Nolauzta sprausla, nepareizi ieliktas jaunās sprauslas - Ja jūs ATBILDĪGI, kvalitatīvi strādātu, šāda dubulta apstākļu sakritība nebūtu notikusi.

Vēlos tikai, lai cilvēki saprot, ka jūsu pašreklāma neatbilst patiesībai un paaugstinātā maksa par izdarīto darbu nedod kvalitatīvāku darbu, un atbildību! Attieksme pret klienta manu izskatās ir kā jebkurā kaktu servisā

Papildināts Gints1234 05.02.2021

UN VĒL, aizmirsu piebilst..

Veicot atkārtu rementu PĒC jūsu servisa apmeklējuma, servisā EVA modonā konstatēja, ka vienas sprauslas piestipināšanas skrūves vītne nebija iztīrīta no jūsu darba rezulātā izvedojušos piersāņojuma, kas noveda pie motora galvas antifrīza kanāla iespieššanu, proti, demontējot šo sprauslu pa skrūves vītni sākās antifrīza noplūde.. Par šādu problēmas esamību man neko neteicāt, tas atkal norāda uz jūsu vainīgumu un serviaa kvalitāti!

G

Komentāri (1)

V vitols 05.02.2021

Āgenskalna iela 32 ,Rīga ,autoserviss tur gan labāk nebrauciet,jo būs jāpārtaisa citā servisā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes