LV RU

Toss

Boulinga Toss (Ķengaraga) administratores ēd klientu picas!

Komentāri (2)

A Administratore 01.10.2006

Sveiki.Dažreiz patiesām apmeklētājiem piedāvājam veikt spēles apmaksu pēc tam, lai Jums būtu iespēja pašiem regulēt laiku cik ilgi Jūs vēlaties spēlēt. Ja apmeklētājs samaksā uzreiz - celiņš automātiski atslēdzas pēc laika limita, bieži vien klienti ir ar to neapmierināti un rodas konflikti.. Parasti par akciju ar picu cilvēki interesējas pirms spēles uzsākšanas un ,protams, akcijā piedalās, veicot priekšapmaksu par trim spēles stundām.Jūsu gadījumā varēja rīkoties šādi: apmaksāt 3 stundas no tā brīža kad Jūs uzzinājāt par akciju - kā dāvanu no boulinga Jūs saņemtu picu. Pieļauju, ka laiks bija tuvu boulinga halles slēgšanai un tāpēc Jūs nevarējāt paspēt šīs trīs stundas nospēlēt. Un par picu ēšanu uz klientu rēķina =) Sistēma ir tāda, ka no administratoriem pieprasa čeku par 3 stundu priekšapmaksu priekš atskaites virtuves grāmatvedībai, ja tāda čeka nav, picu neviens neizsniegs un picas netiek pasniegtas administratoriem, bet tiek aiznestas uzreiz pa taisno uz konkrēto boulinga celiņu. Jebkurā gadījumā, Toss Boulinga Halles vārdā atvainojos, ka Jūs tikāt rūgtināti un ceru ka turpmāk mēs sniegsim Jums un visiem mūsu apmeklētājiem tikai pozitīvus pārdzīvojumus.

T Toss 20.11.2006

Kapec pie Jums nevar samaksat ar American Express Blue karti??

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes