www.sudzibas.lv Top Shop Slikts serviss

Top Shop - Slikts serviss

Labdien! Delimano multivārāmais Katls 18-Vienā kuru iegādājos 04.08.2021 topshop interneta veikalā un kuram tika norādītā 2 gadu garantija! Atgriezu veikalā pēc garantijas jo multikatls nestrādāja, un man to saiminija pret jaunu. Tagad saņēmu @pastā rēķinu un liekat man maksāt pilnu jauna katla summu 35.91euro, kam tad ir vajadzīga garantija bojāto preci neviens neremontē, bet mainot pret jaunu liek maksāt kā par jaunu preci pilnu summu? Nosūtot uz @ pastu rēķinu! Nevajag cilvēkiem uzbāsties ar piedāvājumiem zvanīt un piedāvāt ko pirkt! Ja nespējat nodrošināt 2 gadu garantiju kā tas ir noteikts likumdošanā!
Likumā teikts, ka vienlaicīgi ar preces vai pakalpojuma iegādāšanos jūs iegūstat tiesības divu gadu laikā no pirkuma izdarīšanas dienas pieteikt pārdevējam pretenzijas par neatbilstību līguma noteikumiem. Šīs tiesības jūs iegūstat pat tad, ja pārdevējs jūs par to neinformē, vai norāda, ka jums ir šādas tiesības uz laiku, kas mazāks par diviem gadiem.

Piemēram, ja uz jūsu jautājumu: cik ilgs ir garantijas laiks apaviem? - saņemsiet atbildi: viens mēnesis, tad šāda atbilde neizslēdz jūsu tiesības pieteikt pretenzijas divu gadu laikā. Jums vienīgi jāparūpējas, lai tiktu saglabāts darījumu apliecinošs dokuments — pirkuma (kases) čeks, stingrās uzskaites kvīts vai bankas maksājuma uzdevums.

03.12.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

F

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes