www.sudzibas.lv TOP Partika Apkalpojosha personala attieksme pret klientiem

Ogres Top Veikals - Apkalpojosha personala attieksme pret klientiem

Visos veikolos ir tads personals kā apkopejas - visam ir savs darba grafiks un pienakuma izpildes normas. Es to rakstu, jo pats esmu stradajis vairakos lielveikalos. Bet izradas ka, dazs labs šis profesijas ( apkopejs) darbinieks, ir visatļautigs - vienalga kuru klientu var pasūtīt kur grib ( acīs sakot), un viņai tas viss iet no rokas - es to saku jo nesmu vienigais kuru viņa ir pasūtījusi. Kur skatās priekšniecība? Iespējams ka kaut - kādi radi, ja jau viņa tā var atļauties, bet kaut - kādām normām tomer jābūt. Varbut esmu balta varna, bet visā pasaule, klientam ir taisniba. Es ceru, ka augstak stavošais personals, darīs kaut - ko lietas labā, sakarā ar klientu apkalpošanas etiku pret darbinieci varda anna

P

Komentāri (1)

G ggggggggg 20.08.2015

Kāds iemesls tam, ka pasūtīja? Pēc sūdzības sanāk, ka apkopēja vienkārši skraida pa veikalu un sūtu visus d*rst :D
Un, kāds apkopēju darba grafikam un normām ir sakars ar to, ka viņa tevi un citus sūta, kur grib?
Un, kas šitas vispār ir? ---Es ceru, ka augstak stavoshais personals, dariis kaut-ko lietas labaa, sakaraa ar klientu apkalposhanas ETIKU pret darbinieci varda ANNA--- Kādai klientu apkalpošanas ētikai jābūt apkopējai, kurai pēc būtības ir jāuzkopj veikals un ar klientiem vispār nav jāveido nekāds kontakts?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes