www.sudzibas.lv TOP Partika Sabojāta prece

AtrisinātaTOP Partika - Sabojāta prece

Vēlos izteikt pretenziju veikalam. Vienmēr viss bija kārtībā, viss apmierināja. Taču šodien nopirku cepumus Svetlana, tur katrs cepums iepakojumā. Atnākot mājās, gribēju padzert tēju ar cepumiem, un pats pirmais, kuru atvēru, izrādījās sabojāts -ar pelējumu. Kā tas ir iespējams, ja viss tiek iepakots. Tātad veikals nepareizi uzglabā preci vai kur problēma? Esmu ļoti sarūgtināta. Cepumu paņēmu daudz, bet pārējos negribas skatīties. Ja būtu čeku paņēmusi, nestu atpakaļ, jo cepumi nav no lētajiem. Varbūt tur visā kārba tāda, nezinu . Pievienoju foto un digitālo čeku.

02.06.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Veikals Vietējais "top!" Support Pārstāvja atbilde 03.06.2025

Labdien!

Paldies par Jūsu ziņu.
Aicinām Jūs ierasties mūsu veikalā, lai varētu veikt naudas atmaksu par bojāto preci.

Ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām!

Patiesā cieņā,
Vietējais top!

Sūdzība veiksmīgi atrisināta olga_mlv 03.06.2025

Šodien aiznesu tos cepumus, man atgrieza naudu. Taču kāda bija veikalā vadītājas attieksme, es jūtos kā viņas darbinieks, ļoti žēl to darbinieku jā godīgi, tik daudz man izteica pretenziju, bet esmu taču pircējs. Viņa pat apšaubīja tā cepuma slikto kvalitāti, kaut gan es speciāli to atnesu, tur uz aci redzams un uz ožu jūtams. Tad manā priekšā sāka pārējos cepumus griezt uz pusi, ka re, viss ok. Bet, kad es viņai sāku stāstīt savu viedokli, viņai bija vienalga. Varbūt vajag veikalā vadītāju uz kādu sanatoriju, lai nervus nomierinātu. Mans secinājums ir tāds -šos cepumus es nekur nepirkšu, un uz šo veikalu es centīšos staigāt mazāk, noteikti. Pārējie darbinieki ir forši, žēl ka vadība tur nav orientēta uz klientiem un labu sadarbību. Jo man īstenībā pietiktu ar vārdiem, atvainojiet, kā tā sanāca, es jau visu saprotu, bet pretī saņēmu sūdu spaini uz galvas. Ceru, kā Jūsu uzņēmums ir klientiem orientēts. Paldies.

Komentāri (2)

S sannas 04.06.2025

Vadītāja ar tevi runāja tā, it kā Tu būtu darbinieks? Tātad Tu darbiniekus uzskati par zemākas kārtas cilvēkiem, jo redz ar viņiem tā drīkst runāt, bet ar tevi nē,jo Tu esi pircējs.
Jā, lai pierādītu preces bojājumu, tā ir jāpārbauda!
Un tagad pats galvenais, ko atceries uz mūžīgiem laikiem! Cepumus neražo un nefasē veikals TOP! Iekal to savā cietajā paurī!

olga_mlv 04.06.2025

Tieši otrādi, darbinieki tur ir forši. Pret viņiem attieksme tur nav no labākajiem. Un tas ka produkts nav Top veikalā ražots, es saprotu, bet es taču esmu pircējs tieši šajā veikalā. Un pauris ir tev, ja komentē citu sūdzības. Ej saulīte pasauļojies😎

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes